Toon posts:

[BC3] SECC2 Cooler Waar geef ff wat links....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na zoals ik al zig ik heb een stel heeeeelen mooien Coolers gezien maar die passen niet op mijn Dual P2 400Mhz SECC2 Slot1

Alpha koelers heb ik al bij gekeken maar nix voor de SECC2 CPU''s

dus PLZ geef even wat links voor deze koelers

ze moeten alleen wel aan 2 eisen voldoen

ze moeten GROOT en MOOI zijn en of ze nou goed of slecht zijn maakt nix uit

want mijn P2 400ts mogen 90 gratjes worden dus...

Verwijderd

Ik heb in mijn 2 DUAL Slot1 proc. servertjes lekker VOS32 coolers gepropt, het paste nog ook >:) Ik heb wel de fans bovenop de cooler moeten zetten, anders ging het niet... Dus wil je grote coolers voor je DUAL SLOT1 bakkie ( met wat knutselwerk ;) ) GlobalWIN VOS32 hehe

Verwijderd

Topicstarter
kan je mij meschien een plaatje mailen en/of ff zeggen waar ik ze kan kopen online of ergens anders ?

Verwijderd

www.globalwin.com.tw
www.globalwin.nl
en o.a. bij www.narwal.nl(tilburg) zijn ze te koop

Verwijderd

Topicstarter
mooi want ik woon in Tilburg

( jij ook? )

{EDIT}

mmm ECHT GROOT en mooi zijn ze niet :)

ik wil GROOOOOT

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt helemaal niemand een paar mooien sites waar ik ze kan bestellen

GROTEN en MOOIEN Coolers

Verwijderd

VOS32 niet groot :?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:22

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 11:00 schreef rrainman het volgende:
VOS32 niet groot :?
Was een klein plaatje... :)

Verwijderd

LOL :D nee dan snap ik um... ;)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Ik heb er zelf 1 gemaakt met de frees, zo goed mogelijk de maten opgezocht en na gemeten van andere koelers De koperen heatsink past precies op de CPU core en losse cache chips. Daarop 2 DeltaHP fans en op de achterzijde een dunnere heatsink met 2 DeltaMP fans. De combinatie is wel wat zwaar, dus de eerste versie die ik hiervan maakte heb ik maar weer weggepleurd, die donderde steeds uit het slot, maar daarna was ik zo slim om die SECC package dikte van je proc na te maken met het koper, en nou blijft het erg fijntjes zitten. 1 groot nadeel is wel dat hij ongeveer 50dB herrie maakt als het niet meer is :)

Doe dit alleen als je 150 piek wil besteden aan koper en als je kan frezen en van herrie hou. Ohjah mijn resultaat met dit ding is een p2 450@600 draaien op 27 graden met koe en een vcore van 2.2 :)

/typo dubbelpost actie/

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
?

Verwijderd

Topicstarter
mm juist nou ben ik dus wel vanplan om tussen de 0 en 75 100 gulden perstuk een cooler te kopen trouwens ik heb er dus 2 precies dezelfden nodig want het is voor een DUAL en in die kast heb ik het C-S logo gemaakt en een plexiglazen plaat erachter kan je mooi in mijn server kijken :)

dus vandaar ff wat links want ik heb nou 2 a 3 echte mooien coolers maar dan houd het op en ik neem aan dat er wel iets meer op dat gebiet te halen vald toch

oja het moet wel lucht koeling zijn dus geen water ENZ... ENZ...

Verwijderd

Topicstarter
dam zie ik net dat die winkel in Tilburg zit

Narwal®
Apollostraat 23
5047 TV Tilburg
Tel. 013 544 31 23

Cool ik woon daar meschien kunnen ze ze daar wel een voor mij opmaat maken :P

mm morgen is het zaterdag hehe snel ff langs "Wippen" :):)

[Edit]

mm het mag dan wel in Tilburg zitten maar het is wel bijna 15 Km ver :(
Pagina: 1