[BC3] msi livebios?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hallo, ik heb een msik7t turbo en ik wil mijn bios flashen met livebios, maar ik ben echt een newbie als het om biossen gaat :)

vraag: wat te doen livebios van msi of met een bootfloppie, ik doe het liefste de livebios, omdat ik het nog nooit gedaat heb.

vraag: moet ik alle instellingen opnieuw erin zetten, of worden deze gewoon overgenomen in de nieuwe bios?

Ik beb dus een msi k7t turbo en draai win98 en win2k

alvast bedankt

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:52
Dat hele livebios is gaar. Ik krijg errors op die webpagina. Als ik zou flashen (nu niet nodig) dan zou ik dat vua flop doen.

Verwijderd

Ik had geen problemen met het live bios idee,
je moet er echter wel veel shit voor downloaden alvorens je echt aan het upgraden toe komt. Je wordt wel netjes door al die troep heen geleidt, ik had het idee dat er niet veel mis kon gaan, maar kan me goed voorstellen dat anderen slechte ervaringen hebben.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
maar blijven mijn instellingen nou gelijk of moet ik dat overnieuw doen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb hetzelfde bord. Livebios werkt niet bij mij, maar er staat ook ergens winflash of zo op de cdrom, die deed het wel...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
je instellingen blijven niet staan

Verwijderd

Je BIOS flashen onder Windows vraagt om probleme.
Dit is wat je moet doen om normaal je bios te flashen.
BIOS-update downen
BIOS flash-util downen

beide uitpakken in dezelfde dir op je HD

computer opstarten in veilge dos modusnaar dir gaan en awdflash biosfile.xxx uitvoeren
Pagina: 1