Toon posts:

[BC3] Duron 800 kaduuk! 900 de moeite waard??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn duron 800@1064 heeft vandaag de afslag hiernamaals genomen door zijn core te breken en door te branden :'( alleen nu moet ik een nieuwe hebben. Maar de vraag is of een duron 900 de moeite waard is, omdat in de 2 reviews tot nu toe door 1 wordt beweerd dat hij met gemak op 1.1ghz kan draaien en met het voltage op 1.7 1.2ghz aankan! :9~

Alleen hij kost wel 125 keiharde guldens meer dan een 800 dus wil ik eerst weten of hij wel zeker de 1.1/1.2 ghz haalt!

Verwijderd

325,- valt toch wel mee :?
kan je jezelf geen buil aan vallen d8 ik zo

Verwijderd

Topicstarter
Alleen een duron 800 kost f197,-

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan niemand hier die ervaringen heeft met een duron 900?? :'(

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
offtopic:
Vandaar dat je niet mee online ben... :P
nee das echt kut voor je maar wat heb je ermee gedaan dan??

Verwijderd

Ik zou een 800 nemen en voor die 125 gulden een grote koeler kopen en hem weer overklokken.

• Plague
  • Niet online
BTW! je kan ook gewoon een dondervogel 1333 kope! :P

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb nu een duron 850mhz gekocht (voor de prijs van een 800mhz :9) en die loopt nu al een aardig tijdje stabiel op 1054 dus niet echt een verbetering maar alles toch weer goed gekomen en nu maar wachten op de palomino!! :)
Op donderdag 19 april 2001 22:35 schreef Plague het volgende:
offtopic:
Vandaar dat je niet mee online ben... :P
nee das echt kut voor je maar wat heb je ermee gedaan dan??
Niet geschikt voor kinderen! :+
(is idd de reden waarom ik niet vaak online ben met icq enzo)

Verwijderd

KOOP GEEN DURON 900 !!! Ik heb er een en die wil dus echt niet verder dan 980 Mhz... zonde van mijn geld achteraf gezien.... Gewoon een 800 of 850.. kom je veel verder mee....

Verwijderd

Topicstarter
Dank je! :P

//off-topic

Roeland dat koelertje doet goede zaken! Je ziet binnekort wel een paar pics op GoT staan denk ik.... :)

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Mijn Duron 600 haalt 981 >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die duron 600''s veel hoger zien gaan hoor.... *D

• originalmycroft
  • Laatst online: 09-07 20:33
ja maar niet met een el-cheapo spire koelertje (OK, ik heb er NOG een fan bovenop geplakt :))

(Wou trouwens gewoon stoken vanwege die Duron 900)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 00:18 schreef Mycroft het volgende:
(Wou trouwens gewoon stoken vanwege die Duron 900)
:)

• Plague
  • Niet online
Op donderdag 19 april 2001 23:59 schreef eXistence het volgende:
Ok ik heb nu een duron 850mhz gekocht (voor de prijs van een 800mhz :9) en die loopt nu al een aardig tijdje stabiel op 1054 dus niet echt een verbetering maar alles toch weer goed gekomen en nu maar wachten op de palomino!! :)
[..]

Niet geschikt voor kinderen! :+
(is idd de reden waarom ik niet vaak online ben met icq enzo)
damn!! :D

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Haal toch gewoon een 700 of een 800 en een goeie koeler (en dan geen ORB), en ga dan lekker oc''en...

Verwijderd

Beste mensen,

Hiervoor had ik een Duron600@950... die had ik verkocht in de veronderstelling dat ik wel 1100 kon halen met die Duron 900,....NIET DUS |:(

eXistence, hardstikke goeie koeler hoor... van coolerguys... iets van 80 piek !!! Laat me effe weten wanneer en waar de pics komen !!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 12:02 schreef roelandstoter het volgende:
eXistence, hardstikke goeie koeler hoor... van coolerguys... iets van 80 piek !!! Laat me effe weten wanneer en waar de pics komen !!
Hij zit al op mijn chipset ;) en kut van die duron 900mhz, maar ik denk wel dat je pech hebt gehad, want er zijn vast wel goede!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Duron 600

Beste overclockbare proc

Heb al gehoord dat hij boven de 1200 liep:9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29
Mijn duron 900 doet net aan 1000 stabiel !!!
das gewoon triest :(, met welk voltage hebben jullie de durons aan de gang, want ik vraag me af waarom het zo snel fout gaat, kan ik beter overkloken met weinig voltage, of gewoon altijd 1.85, want ik heb het idee dat ie bij een bepaalde temp gewoon eruit knalt, (50 graden)

Verwijderd

Topicstarter
Bij 50c crashed een duron normaal gesproken nog niet hoor ik heb hier zelfs een halve dag 63c gedraaid en zonder crashes!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik zou zelf altijd een Duron 600 kopen. en dan gelijk een paar en de beste eruit halen. Meer kans op hoge clockspeed.
Velen denken nogsteeds dat hoger geclockte cpu''s NOG hoger geclocked kunnen worden. Ik heb dat al jaren terug geleerd uit eigen ervaring. Nu zie je ook weer een paar mensen tot inzicht komen :) leuk is dat.

Trouwens wat zijn er een hoop met een Duron 900... was je vergeten na te denken ofzow. Waarom zou je zoiezo al een 900 kopen. Ik snap het niet. Stoer omdat er 900 op staat?
Je kunt het beste die 900 gewoon verkopen en een verlaten 600 terugkopen. Ga je waarschijnlijk in clocksnelheid op vooruit en je verdient er ook nog es aan :9

(nee maar dat doen ze dan toch maar weer niet... rare lui)

Verwijderd

Topicstarter
BruT@LysT heb je deze review wel eens gelezen, want wat daar wordt gezegd over de duron 900 is om te :9~ en was voor mij ook een aanleiding om een duron 900 te kopen. Alleen waren ze uitverkocht dus dan maar een 850! :)

Verwijderd

ga voor dat geld dan meteen voor een 850 Tbird...........

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef geen tb, want die stoten veels te veel warmte af en dan kan ik mijn silent koelertje wel weer vervangen voor een delta....

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29
Jah, ik ging er ook vanuit dat een duron900 aardig vet ging met overklokken, maar zo te horen is niemand meer er positief over, en waarom een 900, ach uiteindelijk kost het tch allemaal net veel , allen jammer dat ie niet 1100 doet ofzo, wat volgens vele testen zou moeten kunnen :(
Pagina: 1