De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Denk dat het bij een graden of 60 wel de moeite waard is om maatregelen te nemen.
Hij mag nog wel iets warmer worden, maar lijkt me niet echt bevordelijk voor je proc.
Hij mag nog wel iets warmer worden, maar lijkt me niet echt bevordelijk voor je proc.
Hebt het toch maar ff voor je opgezocht, aardig he 
Maximaal 75graden staat bij Intel, maar da''s niet aan te bevelen natuurlijk.
Maximaal 75graden staat bij Intel, maar da''s niet aan te bevelen natuurlijk.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
een p2 350 is typisch een cpu waarbij hitte ''not an issue'' is. het is een slot, dus dan heb je zo en zo al een relatief gigantische heatsink. en een standaard intel cooler die er op staat te blazen, ruim voldoende onder zo''n beetje alle omstandigheden.
ach, ik heb ruim een maand met een PII 400 zonder fannetje gedaan. gewoon passief op de heatsinkOp dinsdag 17 april 2001 19:06 schreef dappieman het volgende:
hoeveel graden mag een pII350 "veilig" worden zonder gevaar voor damage!!!:r
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Pentium 2''s worden totaal niet warm, zelfs met passieve koeling (dus zonder fan) is het goed te doen. Idem voor Pentium 1''s en de langzamere Pentium 3''s (450 en 500 Mhz).
Virussen? Scan ze hier!
Mijn P3 1000 wordt volgens mij minder warm dan mijn P2 350. De P3 1000 heeft een thermal diode in de processor en die wijst nu 35 graden aan. M''n P2 350 heeft een losse sensor diep in de heatsink en die is ook 35 graden.Op woensdag 18 april 2001 08:29 schreef wildhagen het volgende:
Pentium 2''s worden totaal niet warm, zelfs met passieve koeling (dus zonder fan) is het goed te doen. Idem voor Pentium 1''s en de langzamere Pentium 3''s (450 en 500 Mhz).
Verwijderd
Nou, ik heb nu een P2 350 MHz als router draaien en het fannetje heeft het zo'n 20 minuten geleden volgens mij definitief opgegeven (hij maakte al maanden herrie...)
We gaan eens kijken of het geheel wil blijven draaien, gelukkig is er zo'n 10% processorbelasting, doorgaans..
Op hoop van zegen!
We gaan eens kijken of het geheel wil blijven draaien, gelukkig is er zo'n 10% processorbelasting, doorgaans..
Op hoop van zegen!
OMG, is het onderstaande jou écht niet opgevallen??
Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud! 
Laat oude koeien lekker in de sloot zitten
Laat oude koeien lekker in de sloot zitten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()