Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Het hangt er echt van af wat je wilt. Als je veel gaat multitasken, nieuwere Wins gaat gebruiken dan is de P4 beter heb ik zoal gehoord/gelezen.
Ga je voor het gamen dan is de P3 beter.
PS. P3 is natuurlijk VEEEEEL goedkoper dan P4.
Wat jij wilt...
Ga je voor het gamen dan is de P3 beter.
PS. P3 is natuurlijk VEEEEEL goedkoper dan P4.
Wat jij wilt...
Verwijderd
ondanks pentium een goed merk is en de beslissing uiteindelijk bij jou ligt stel ik nog wel ff voor om een thunderbird te nemen want die zijn ongeveer de helft van de prijs en 2x zo goed imo + als je gaat overclocken het DE cpu is
En als je een p4 wilt kopen, kan je beter wachten want ik heb gelezen dat de prijzen gaan halveren.
Jemigdepemig, zet a.u.b een lock op dit soort topic''s. Dit is al 1000x voorbij gekomen!
Laat maar.. .
Verwijderd
Ik zou toch het kamp van Intel verlaten en voor een T-bird gaan. Met een beetje geluk krijg je een AXIA, da''s pas cool (figuurlijk dan).
Veel sneller voor minder geld
(no flames, just trying to help)
Veel sneller voor minder geld
(no flames, just trying to help)
Ja als ik het koop dan koop ik het pas na de prijsverlaging. En punt 2 is dat AMD met de prijzen omhoog gaat horen we hier op de groothandel dus tja. Maar ik hoef dat ding niet te ocen als ik een 1ghz proco heb is dat voor mij meer dan genoeg
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Pagina: 1