Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
bij mij staat 1004 er op, alles strak in het pak...
maar advies van Anus: only nieuwe bios installeren als je problems hebt die opgelost worden met de nieuwere!
maar advies van Anus: only nieuwe bios installeren als je problems hebt die opgelost worden met de nieuwere!
Verwijderd
ik zou wachten totdat de nieuwe komt, die die data corruption bug fix van de via 686b southbridge
ok, dus effe wachte nog
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Welk bios.
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Ik heb bios versie 1007 Is al een tijdje op de Asus site te halen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zoals je sig al zegt: bla blaOp woensdag 18 april 2001 03:08 schreef TazKill het volgende:
Ik heb bios versie 1007 Is al een tijdje op de Asus site te halen.
1007 is voor de a7V, men heeft het hier over de A7V133. Voortaan ff beter lezen dus.
Leuke lamp, overigens !!
Je link is wel goed, maar is nog een 1004 hoor 
(De A7V 1008_01b schijnt voor iets lagere (Duron) idle temp te zorgen, die A7V133 dus misschien ook)
(De A7V 1008_01b schijnt voor iets lagere (Duron) idle temp te zorgen, die A7V133 dus misschien ook)
Verwijderd
Wat mij opvalt, is dat Windows enorm snel doorstart opeens. Temperatuur is ongeveer hetzelfde bij mij.
Verwijderd
Sorry typefoutje, is natuurlijk een 1004-02d versie.Op vrijdag 20 april 2001 15:23 schreef snnasss het volgende:
Versie 1104-02d
Pagina: 1