ik wil een m''n pc''tje eens gaan upgraden en dacht aan een duron 700 of 750 maar ben er nog niet uit wat voor moederbord. ik weet dat msi en abit goede borden maken. maar ik wil wel eens weten of de borden die je niet zovaak hoort ook goed/redelijk zijn (zoals chaintech, dfi, gigabyte enzo)
dat ding gaat hoofdzakelijk gebruikt worden om te internetten, maar ik speel ook wel spellen en teken ook nog wel eens wat (coreldraw en fotosoep)
dit komt er allemaal in:
128 mb ram cas 2-2-2
15 gb ibm 5400 tpm schijfje
Viper V550 videokaart
vaag merk 40x cdrom
sony 4x4x24 brander
terratec 128i pci
en een realtek netwerkkaartje
komt dus niet echt iets bijzonders in te hangen, maar meer heb ik niet nodig. misschien later nog wat hd ruimte en een ander videokaart, maar eerst processor+mobo
btw, ik werk nu op een p2 233@291
dat ding gaat hoofdzakelijk gebruikt worden om te internetten, maar ik speel ook wel spellen en teken ook nog wel eens wat (coreldraw en fotosoep)
dit komt er allemaal in:
128 mb ram cas 2-2-2
15 gb ibm 5400 tpm schijfje
Viper V550 videokaart
vaag merk 40x cdrom
sony 4x4x24 brander
terratec 128i pci
en een realtek netwerkkaartje
komt dus niet echt iets bijzonders in te hangen, maar meer heb ik niet nodig. misschien later nog wat hd ruimte en een ander videokaart, maar eerst processor+mobo
btw, ik werk nu op een p2 233@291
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Abit KT7E is een heel leuk plankje voor een mooie prijs en als het goed is ondersteund die 133 mhz fsb.