[BC3] bios update????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waneer en waarom zou je een bios update moeten halen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

HMMM:

-Je systeem loopt niet optimaal
-Je hebt nieuwe opties nodig
-Bugfixes
-Je wilt OC''en >:)

• BC3 Victim
hmm dan moet ik maar eens wat meer gaan lezen... t is dus niet zo dat als er een update is dat dat altijd een verbetering is. Systemen lopen toch nooit ideaal......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja wat is ideaal? Je moet weten dat er zoveel configuraties mogelijk zijn en dat er door de softwaremakers dus steeds maar de grote middenweg wordt bewandeld. Soms kan er dus meer uit je hardware worden geperst. Maar dit is dus nooit gegarandeerd.

Je kunt er zo tegenaan kijken: Als je systeem het nu goed doet, niet flashen/upgraden.
Als er een nieuwe functie beschikbaar komt die jij nodig hebt of er worden bugs gefixt, uppen!!

• BC3 Victim
Er is een update voor mijn bios met een aantal fixes maar ik weet niet precies wat er gebeurd als ik het download ...gaat de rest vanzelf?
Of moet je dan echt ook weer alles opnieuw instellen???

Verwijderd

Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met het flashen van mijn bios. Ik heb die van Via nu al een paar keer gedaan en mijn ouwe Intel ook ooit. Pas de problem. Je hoeft dus niks opnieuw te configureren of in te stellen. Tenzij je misschien een f**ked-up systeem heb? :o

• BC3 Victim
JA kweet niet of t fucked up is....
Iwill KA266R | 2*20 Ghz raid 0 | 256 MB DDR pc2100 | 1200 AMD | matrox 450 |plextor 101640 |
Het werkt allemaal wel maar sommmige dingen lijken raar. Met sisoft krijg ik tips dat ik mijn bios moet checken of updaten. plextor leest niet (niks ) maar wordt wel gedetecteerd en volgens windows werkt het allemaal zoals hetr hoort.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:42

Hoicks

Techno!

Als je problemen zoals mij hebt:

[topic=162497]

Verwijderd

OUCH! :) Lekker systeem... Ik bedoelde of je systeem errors geeft. Bijv raid-problemen, mem problemen, AGP enz. Iets zegt mij dat jij daar niet zo''n last van zult hebben..

Verwijderd

Nieuwe datum bij het opstarten :P

• BC3 Victim
Nieuwe datum????

Verwijderd

ja de datum van wanneer de bios is :P:P

zeer belangrijk ;)

Verwijderd

Sisoft Sandra ? Welke gek heeft eigenlijk ooit bedacht dat dit een goed pprogramma zou zijn :r. Gaf mij ooit het advies een vaste swap file te maken terwijl die er allang stond en dat is nog maar een voorbeeld van de onzin die dit programma uitkraamt.

Verwijderd

ajay slaap je nog steeds nie??

Enne waarom is je mobiel beneden??
hmmm

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 08:02

Thomix

cAFFEÏNE!

Ga eerst wel ff in je bios kijken hoe alles nu staat, er is een kans dat het nieuwe bios iets anders is dan de oude en dus de instellingen niet meer kan lezen (dat had ik dus...)

• BC3 Victim
OK. dit staat er bij het opstarten:
Award modular bios v6.oopg
copyright 1984-2000
ka266r/32 400a (dec. 8. 2000)
enno wat maar dat leek mioj niet belamngrijk...

Pagina: 1