I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
Als ik mijn duron750 op 1000Mhz laat lopen, dan boot windows prima, wordt 40graden, nix aan de hand.
Alleen zodra ik 3d applicaties wil draaien (UT, 3dmark, enz) dan crashed hij. Foutmelding, en ik ben weer in windows, computer is niet vast dus!
Weet iemand hoe dit zou kunnen?? misschien andere videokaartdrivers?? heb nu det11.01 met win2k
Help mij!
Alleen zodra ik 3d applicaties wil draaien (UT, 3dmark, enz) dan crashed hij. Foutmelding, en ik ben weer in windows, computer is niet vast dus!
Weet iemand hoe dit zou kunnen?? misschien andere videokaartdrivers?? heb nu det11.01 met win2k
Help mij!
Heb je je Videokaart ook overklokt? Het zou kunnen zijn dat die te heet word...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
op 980Mhz draait alles wel goed, alleen ik vindt dit zo raar omdat op 1000Mhz hij verder WEL stabiel loopt (in windows dus).
Normaal zou windows de eerste zijn die vast gaat lopen als je proc. te hard loopt. (toch??)
btw, windows loopt nog stabiel op 1025Mhz, dus....
Iemand nog suggesties of kan hij gewoon echt niet op 1000???
Normaal zou windows de eerste zijn die vast gaat lopen als je proc. te hard loopt. (toch??)
btw, windows loopt nog stabiel op 1025Mhz, dus....
Iemand nog suggesties of kan hij gewoon echt niet op 1000???
Ik heb het zelfde gehad met mijn duron750 met abit kt7a....ook "vastlopers" tijdens cs en ut, lag aan mijn Gainward gf2 mx 64mb, word standaard een ''expert tool" meegeleverd en die verziekt de boel. Heb hem er afgegooid en nu loopt het als een zonnetje ook oct. En voor de gf2 te kietelen gebruiks ik nu powerstrip...
AMD Tbird 1400 | ThermoEngine V60-4210 I ABIT KT7A | 1GB PC133 | ACER 77E 17" | GainWard GF II mx 64MB + TV-out | SB Audigy | Yamaha 4 X 250 W-AMP + Infinity QB 300 W Speakers| IBM 30gb 7200rpm IDE | SONY DVD | Lite-on 40x | 350 Watt Enermax