De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik was eerst in het bezit van een systeem met een Abit BE6 moederbord met een Pentium 3 processor en had nooit noemenswaardige problemen.Nu heb ik mijn systeem opgewaardeerd en er zit nu een Asus A7V133 bord in met een AMD 1Ghz.Sindsdien heb ik alleen maar problemen, eerst deed mijn geluid er vreemd maar dit was opgelost door de Soundblaster Live in een andere PCI poort te steken,Mijn officejet werkt niet via de USB maar wel met de LPT poort,nu heb ik er een USB Hub tussen en via deze hub werkt de officejet wel???? Maar waar ik eigenlijk nog het meeste last van heb is dat mijn beeldscherm ineens begint te flikkeren en dan heb ik ineens een paars flikkerend paars scherm.Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand een tip voor mij ? Ton
Asus A7V133 moederbord
Antec kast met 4 extra ventilatoren
AMD 1 Ghz processor (temp 44 graden)
Soundblaster Live
256 Mb geheugen 100 Mhz
Realtec netwerkkaart
Asus 7100 pure VGA kaart
Pioneer DVD speler
Plextor brander
Asus A7V133 moederbord
Antec kast met 4 extra ventilatoren
AMD 1 Ghz processor (temp 44 graden)
Soundblaster Live
256 Mb geheugen 100 Mhz
Realtec netwerkkaart
Asus 7100 pure VGA kaart
Pioneer DVD speler
Plextor brander
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Via 4-in-1 4.29
(4.30 kan ook inmiddels)
Maar gebruik de Search functie op dit forum even, want vragen zoals deze komen VAAK voor
Maar gebruik de Search functie op dit forum even, want vragen zoals deze komen VAAK voor
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De search kan hier een enorme uitkomst bieden, gebruik die alsjeblieft.