De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik denk dat je met Via drivers een heel eind komt. (www.via.com.tw) (www.viahardware.com/download/index.shtm#4in1)
En misschien eens anders VGA drivers.
http://www.m3dzone.com/article.php?sid=207
En DirectX 8, das standaard tegenwoordig.
En misschien eens anders VGA drivers.
http://www.m3dzone.com/article.php?sid=207
En DirectX 8, das standaard tegenwoordig.
moet ik dan alles van die driver installeren
of zijn er nog keuze''s die je kan afvinken ??
thanks alvast
ghostface
of zijn er nog keuze''s die je kan afvinken ??
thanks alvast
ghostface
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je benchmark draaien op 1024x768. Dat is de standaard resolutie. Dus niet heel vrolijk alles op 640x480 zettenOp maandag 16 april 2001 11:23 schreef KEREL het volgende:
misschien draai je de benchmark op een te hoge resolutie???????????????
dus als ik het goed begrijp kan je systeem draaien op b.v. 1024x768
maar voor een bench zet je alles op de laagste resolutie ?????
maar voor een bench zet je alles op de laagste resolutie ?????
nee, bij 3dmark 2000 moet je de standaart bench pakken, die is 1024/768*16
met jouw systeem moet je wel boven de 5000 kunnen halen.
met jouw systeem moet je wel boven de 5000 kunnen halen.
Bedankt aan The Fox
na het installeren van de via drivers kom ik weer op een goede score ! laterzzzzz
Ghostface
na het installeren van de via drivers kom ik weer op een goede score ! laterzzzzz
Ghostface
Pagina: 1