[BC3] past deze koeler

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil een nieuwe koeler kopen en zat te denken aan een golden orb slot 1 alleen er staat boven: Golden Orb For INTEL SECC II 600MHZ-1GHZ

en volgens mij is secc 2 coppermine.
maar ik heb een Katmai core maar op dit plaatje lijkt het wel te passen

http://www4.tomshardware.com/cpu/00q2/000511/pentiumiii-01.html

past deze cooler ja of nee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

secc II is niet per definitie Catmai. Secc II is alleen maar het aansluitings type van je processor. Maareuh... wat voor processor heb je dan nu? Als je een P2 hebt, dan past ie niet, tenzij je er eentje hebt uit de laatste 2 a 3 maanden van waneer ze geproduceerd zijn. Als je een P3 hebt hangt het er van af wat voor P3 je hebt. Heb je een FCPGA P3, dan past ie er niet op. Heb je een P3 voor in een slot1, dan past ie er wel op.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

dan past ie.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• BC3 Victim
ik heb een slot 1 katmai 500 mhz 100 mhz moederbord

pentium 3 e die heb ik vorig jaar eind februari gekocht

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ok