Overgeklokde pc in de winkel kopen? Ik heb het zelf nog nooit eerder gezien, maar liep vanochtend tegen een aanbieding aan bij Eynstein ( http://www.eynstein.nl/Pakket.php3?ID=36635 ). Je kan hier een pc kopen met een 1 Ghz AMD TB AXIA. Die ze al hebben overgeklokt tot 1.33 Ghz
. Een echte tweaker doet dit natuurlijk zelf, maar het is wel een leuk idee.
Da''s het laatste wat ik zou kopen. Overclocken doe je zelf, voor het ''feel-good'' effect (b.v. dat je lekker meer hebt gekregen dan waar je voor betaald hebt). Daarnaast vind ik dat zo''n bedrijf zich niet moet bezighouden met het verkopen van overclockte systemen; een 1GHz cpu is een 1GHz cpu, je hebt geen enkele garantie dat ''ie 100% perfect draait op 1333MHz (die kan Eynstein je namelijk onmogelijk geven)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
of je bent echt lui
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Als deze lui wel garantie geven op je systeempje lijkt het me niet echt verkeerd. Dat bedrijf moet een goed lopend systeem leveren. Ik moet eerlijk toegeven dat mijn pc''tje niet altijd even stabiel loopt op 1300 MHz en dat ik ook welleen een stapje terug moet.