Toon posts:

[BC3] ik ben mijn msi ZATT wat is goede optie ?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben een treurige msi k7t pro 2a bezitter word gewoon wous van dat bord
hele tijd vastlopers met filetransfers en nu doen 2 van mijn cooler connectoren op het mobo nie meer !!! ik heb er maar 2 dus ik kan nu niks meer zien in windhoos wat met temp en rpm''s zijn heb coolers aan 12v van voeding gehangen :(

nu zoek ik een andere mobo ( een betrouwbare ) ik heb een duron en wil graag overclokken ( nu duron 700@1000 ) dat wil ik graag zo houden en die ata 100 ook als het kan, mja 1 nadeel ik heb zo''n grote silverado coolers en men zegt dat die nie op de meeste mobo''s passen dus nu is mijn vraag wat is voor mij een goede mobo..........

msi is going to R.I.P :r

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik heb een A7V133, maar als bios versie 1001 erop staat moet je die NIET upgraden, daar werd ie bij mij instabieler van.

Voor de rest een top bord.

Verwijderd

K zou het moederbord gewoon voor garantie terug brengen, verder als je voor een nieuwe gaat kijken, de Abit KT7A-raid of MSI K7T Turbo.. beiden een goeie keus! :)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Zeker te zware fan''s gehangen aan je connectoren ???

Misschien ooit gehoord van garantie ???
En de bug fix voor die filetransfers ????
dat hebben de meeste moederboard nu ook nog last van hoor als je meerdere schijven in je systeem heb zitten

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
''k heb alleen maar MSI borden, allemaal zo stabiel als de tering. ''k heb de Pro2 ipv de Pro2a geen problemen mee, ding hangt nooit.

Verwijderd

Topicstarter
die fix heb ik al 2 dagen mja is ook niks en ja ik denk te zware coolers mja het opclocken moet beter kunne denk ik dan

Verwijderd

ik liep ook de hele tijd vast, tot ik de audio on board eruit knalde, en nu loopt ie zo stabie lals een trein.
ik zou dus nog ff proberen, en niet meteen een ruil doen, hoewel die KT266 ook heel leuk is.

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 12:08 schreef Dualdude het volgende:
''k heb alleen maar MSI borden, allemaal zo stabiel als de tering. ''k heb de Pro2 ipv de Pro2a geen problemen mee, ding hangt nooit.
Pro2 heeft ook een 686A Southbridge, daarom is hij zoveel beter :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

EPOX 8KTA3+ VIA KT 133 UDMA 100 (FSB 266) fl. 374,00

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz is die epox goed op te clocken ?? soft ?? wat kan ik allemaal instellen ?

en past daar een silverado cooler op die socket ??

Verwijderd

Je zit nog steeds met een 686B southbridge hoor, dat is de bron van je problemen, niet msi.

Verwijderd

Topicstarter
grrr word er wous van dus ik moet gewoon bij mijn kt7 pro 21 blijven ?? was die turbo trouwens ?? is die veel anders in zijn prestaties ?? opclocken enz?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
heb je toevallig ook een SB live ???

Deze zogt voor vastlopers tijdens filetransfers...

Dit is niet alleen bij msi borden, maar ook bij bijv. asus en abit :(

Via is druk bezig voor een patch...

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 17:32 schreef shithead het volgende:
grrr word er wous van dus ik moet gewoon bij mijn kt7 pro 21 blijven ?? was die turbo trouwens ?? is die veel anders in zijn prestaties ?? opclocken enz?
Turbo heeft KT133A schipset, FSB van 133 mhz.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz dat heb mijn msi KT7 pro 2a is kt(zonder a williswaar) en 133 toch ?

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Op maandag 16 april 2001 17:50 schreef Cutebritney het volgende:
heb je toevallig ook een SB live ???
Deze zorgt voor vastlopers tijdens filetransfers...

Nee hoor dat doet de southbridge, bij MSI heb je normaliter geen problemen met de soundblaster

Dit is niet alleen bij msi borden, maar ook bij bijv. asus en abit :(

Via is druk bezig voor een patch...
Die is er al
Pagina: 1