Dit zag ik net na het ontleden van mijn oude compaq k6-233. Dingetje zit pal naast de socket. Is het een cache bij-steek slot ofzo?

Op zondag 15 april 2001 20:44 schreef Vo0 het volgende:
[afbeelding]
Dit zag ik net na het ontleden van mijn oude compaq k6-233. Dingetje zit pal naast de socket. Is het een cache bij-steek slot ofzo?
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
I see dead pixels...
Verwijderd
Verwijderd
if broken it is, fix it you should
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Geen inspiratie
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.