Ik heb een serieus probleem met mijn Duron 700. Eerst had ik een 600, maar die ging na 8 sec. dood. Dus even een 700 gehaald, en die kan de gig wel halen. Echter de temp is bizar! Idle komt hij oc of niet nooit onder 35 C en boven de 50 doet mijn systeem moeilijk. (Meestal 2 uur draaien).
Nu dacht ik aan een airflow probleem en heb ik samen met een vriend mijn case even ge-upgraded met 3 fannnen, funnel, gaten e.d. Mijn kast is nu altijd 21 C, maar die processor!!
Als ik alle artikelen nalees dan zijn de meningen verdeeld over die Spire. De ene haalt het wel, de ander burned zijn vingers.
Nu denken jullie misschien dat 35-50 garden normaal is, maar toen ik vandaag even maar ging controleren schrok ik me rot! De processor begint aardig zwart te raken.
PS. Arctis silver werkt voor geen meter. Koeler zit recht op de proc.
Iemand een idee? of de FOP32 dan maar?
Nu dacht ik aan een airflow probleem en heb ik samen met een vriend mijn case even ge-upgraded met 3 fannnen, funnel, gaten e.d. Mijn kast is nu altijd 21 C, maar die processor!!
Als ik alle artikelen nalees dan zijn de meningen verdeeld over die Spire. De ene haalt het wel, de ander burned zijn vingers.
Nu denken jullie misschien dat 35-50 garden normaal is, maar toen ik vandaag even maar ging controleren schrok ik me rot! De processor begint aardig zwart te raken.
PS. Arctis silver werkt voor geen meter. Koeler zit recht op de proc.
Iemand een idee? of de FOP32 dan maar?