De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
valt niet mee te overklokken.
enne, tribes zal kut draaien zonder goede videokaart dus tis verstandig daar niet op te bezuinigen. gts nemen ofzo
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Werkt Tribes2 prima op (mits je goede videokaart hebt)
later kan ik een geforce2 mx kopen..
ja ik hoorde op een andere forum ook al dat mn kennis gewoon duur is en ik kan het zelf inderdaad ook zien via pricewatch en funprice zelfs.. dus aan een Duron zou ik al genoeg hebben? hoewel een Tbird niet veel duurder kost..
tegenwoordig is het zo dat ,de proccesor
snelheid niet het belangrijkste is.
Amd duron is snel genoeg voor alle spellen.
koop dan een duron met 128MB ram ,en doe
die andere 128MB van die p2 bij in,dan
heb je 256MB ram,geloof me,ik zelf heb ook
256MB ram met Athlon 550 ,en die RAZENDSNEL.
Liever een duron met 256MB ,dan een Thunderbird met 128MB , by the way ,Duron
heeft beste prestatie/prijsverhouding.
groeten,
Robert van der Veen
Bertveen@planet.nl
leer ff ocen en je bent nog wat beter uit
ja ik ben het
de junkie an G.nl
wat bedoel je met ocen?
overklokken of iets anders?
oh en als ik Tbird neem moet ik 2 keer ram kopen? er word namelijk wel gezegd dat tbirdOp zondag 15 april 2001 23:55 schreef robert186 het volgende:
hallo ,
tegenwoordig is het zo dat ,de proccesor
snelheid niet het belangrijkste is.
Amd duron is snel genoeg voor alle spellen.
koop dan een duron met 128MB ram ,en doe
die andere 128MB van die p2 bij in,dan
heb je 256MB ram,geloof me,ik zelf heb ook
256MB ram met Athlon 550 ,en die RAZENDSNEL.
Liever een duron met 256MB ,dan een Thunderbird met 128MB , by the way ,Duron
heeft beste prestatie/prijsverhouding.
groeten,
Robert van der Veen
Bertveen@planet.nl
veel beter voor spellen is dan duron, en de tbird processor is niet een veel duurder
Verwijderd
Op zondag 15 april 2001 18:23 schreef salvador4 het volgende:
dat aopen mobo is brak, en tevens te duur,... Onzin, prima stabiel mobo voor weinig
...valt niet mee te overklokken. Klopt! niet geschikt voor de tweakert...
enne, tribes zal kut draaien zonder goede videokaart dus tis verstandig daar niet op te bezuinigen. gts nemen ofzo
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Oh OK...Op maandag 16 april 2001 11:44 schreef salvador4 het volgende:
nevyn, ik ken dat aopen mobo, hij is wel stabiel, en ook niet duur, maar die prijs die die kennis er voor vroeg leek we WEL wat te hoog
(ook niet in pIII btw)
u can fool all people some time and fool some people alltime
die duron 850 voor 300 - ? hier kostie maar 257-Op zondag 15 april 2001 18:23 schreef salvador4 het volgende:
dat aopen mobo is brak, en tevens te duur, kep laatst voor iemand dat ding voor 299,- bij mycomm gehaald.
valt niet mee te overklokken.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
kan dit dan gewoon in de athlon??
wat lul je nou man? ra2 is echt geen probleem met een amdOp maandag 16 april 2001 21:31 schreef outlaw het volgende:
...bv red alert 2 loopt helemaal niet.
Verwijderd
Tribes 2 is echt fan-ta-stisch ik heb het ook en wil je dit op 1024x... spelen heb je wel een deftige 3D kaart nodig... nu die Viper2 gaat je systeem vertragen eigelijk... een Duron 800 werkt eigelijk het beste met een GTS of met een MXje en ik spreek uit ervaring want ik mis wel wat presatie met men V6600... Ik speel T2 wel lekker vlot op 800x600 alles full en tja... meer moet ik niet hebben...
Dus mn standpunt is koop een Tbird
Weet niet waar je dat weg haalt, maar hier lopen alle games prima op zowel mijn P3 als mijn Athlon systeem (dan bedoel ik opstarten, niet hoe soepel ofzo), patchen voor AMD''s ....Op maandag 16 april 2001 21:31 schreef outlaw het volgende:
Kijk eens wat voor pentium 3''s je moederbord ondersteund. Met games moet je vaak voor amd''s patchen bv red alert 2 loopt helemaal niet.
loopt prima bij mij hoorOp maandag 16 april 2001 21:31 schreef outlaw het volgende:
Kijk eens wat voor pentium 3''s je moederbord ondersteund. Met games moet je vaak voor amd''s patchen bv red alert 2 loopt helemaal niet.
AMD K7 athlon 500 mhz...256 mb ram
en tribes2 liep al heel tof echt heel tof..
en guess what? mijn broer heeft ook nog steeds een viper 770 tnt2..maar wat ik ga doen is deze maand een tbird kopen, ik denk de 900 mhz..met een goed mobo en maand later een geforce2 mx....
Concrete Loop Watercooling
en ook tribes2? zo ja...hoe loopt ie?
Daarna wel weer netjes op 1260 gezet
uh, een 1100 mhz? meen je dat?Op dinsdag 17 april 2001 23:52 schreef FreeRider het volgende:
Bigkabuto heb een 1100 liggen voor 400,=
Oh en kan iemand me even kort uitleggen
welk mobo ik moet hebben voor zo''n tbird 900?
en hoe duur precies, kan ik even uitrekenen of ik dit allemaal kan betalen, tenzij die gast geen grap maakt van die 1100
amd...dan geen 900 meer...
Concrete Loop Watercooling
GoedOp dinsdag 17 april 2001 23:52 schreef BigKabuto het volgende:
Oh, wacht even voordat ik het vergeet..heeft iemand hier toevallig een AMD 900 mhz
en ook tribes2? zo ja...hoe loopt ie?
Al zit er wel een GTS en 512MB ram naast die em wel helpen
bij Cbc een aanbieding, Amd 1 ghz + cooler
500 piek, een mobo(weet niet welke perfect is) en een kast van 150 ...super vette dreampc gewoon...kannie wachten