[BC3] Via southbridge patch waarschuwing!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Voor de mensen die erover denken om de patch te installen, meestal gaat het goed.
DUS NIET ALTIJD!!

En dat was bij mij het geval :(
Nadat ik de patch installede rebootte ik ff en prompt sloeg de boel vast vlak nadat ik mezelf aanmeldde bij het netwerk, en dat bedoel ik ook echt vast :(:(

Er is een oplossing om de boel weer gangbaar te krijgen en hij is nog niet eens zo moeilijk.
Reboot in veilige modus en uninstall de patch bij software in je configuratiescherm.

En alles draait weer, maar nog steeds mijn southbridge probleem niet opgelost :'(

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Wat ik heb gedaan is van me ACPI pc een Standard Pc maken. Werkt veel beter, alleen schakelt ie zichzelf niet automatisch uit.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Darkvater........ Los je daar alle problemen die de SOuthbridge heeft daarmee op????? ik was namelijk niet bekend met southbridge probleem...... ik had iets gelezen over DMA uitzetten (was ik niet van plan) en over dat je een IDE kanaal niet meer mag gebruiken (was ik ook niet van plan)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zondag 15 april 2001 17:41 schreef Darkvater het volgende:
Wat ik heb gedaan is van me ACPI pc een Standard Pc maken. Werkt veel beter, alleen schakelt ie zichzelf niet automatisch uit.
Gewoon even bij Power Management APM aanzetten, dat schakelt ie wel vanzelf uit.

PC Specs