Toon posts:

[BC3] AMD 266MHz FSB met Abit KT7-A-RAID?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb zojuist een Abit KT7-A-RAID plankje met AMD-Athlon 1.2GHz (266MHz FSB) aangeschaft maar vraag mij af of dit MOBO deze processor met deze FSB wel ondersteunt? Jullie advies stel ik op prijs *D

P.S. Heb het setje nog niet in elkaar gezet

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:59

Macros

I'm watching...

Die A in KT7-A zegt dat hij dat ondersteund.
Ga maar lekker bouwen en overklokken :)

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel humor, eerst kopen en dan pas kijken of íe het zou gaan doen. :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn huiswerk wel gedaan: de algemene omschrijving van het MOBO stelt dat het kan, maar als ik de techspecs erop na lees dan vermelden ze een scala aan FSB settings, maar 266 zit daar niet bij. Vandaar mijn twijfel...:?
Op zondag 15 april 2001 15:52 schreef ecteinascidin het volgende:
Wel humor, eerst kopen en dan pas kijken of íe het zou gaan doen. :).

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 11:26
Op zondag 15 april 2001 15:57 schreef eempelen het volgende:
Ik heb mijn huiswerk wel gedaan: de algemene omschrijving van het MOBO stelt dat het kan, maar als ik de techspecs erop na lees dan vermelden ze een scala aan FSB settings, maar 266 zit daar niet bij. Vandaar mijn twijfel...:?
[..]
Op deze pagina staat bij de product information het volgende:
ABIT''s Socket A motherboard is now even better. Already offering 3 DIMM, 1 AGP, 1 ISA, and 6 PCI, the KT7A-RAID now also adds support for 200MHz and 266MHz FSB.
Dus hij ondersteunt het wel

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 15:45

Gamer

Electrified

jazeker,
zie sign.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt en je donderkist ziet we erg indrukwekkend uit! Gebruik jij de RAID-0? Wil ik graag gaan doen (met extra, identieke HD) maar weet niet of dat betekent dat ik alles weer opnieuw moet installeren? Maw. ik wil ''t liefst mijn huidige HD ongemoeid laten. Heb jij enige ervaring hiermee? ;)
Op zondag 15 april 2001 16:35 schreef gamertothemax het volgende:
jazeker,
zie sign.

Verwijderd

266 is dus gewoon 133Mhz Front Side Bus, en de processor heeft naar een of ander onderdeel dan 133Mhz DDR verbinding (266Mhz op een kort stukje dus)
Pagina: 1