ik ben hier dus een a7v + t-bird 900 pc aan het fixen. maar als ik dus win98se of 2000 wil gaan installeren, dan gaat dat ding zo afgrijselijk traag... ik heb 2uur moeten w8ten totdat de bestanden van windows 2000 gecopyeerd waren, en toen kon ik eindelijk voor de 1e keer rebooten. toen kwam het win2000 opstart scherm, maar toen bleef ie gewoon hangen! geen blauwe progress balk, helemaal vast.
win98 hetzelfde, het 1e procenten balkje ging al heel traag (lees 5min). en verderop in de installatie als hij bestanden wil gaan copyen blijft hij ook steeds hangen. hij gaat wel verder, maar heeeeee laaannnngzzaaaammm.....
heel raar. er zit een maxtor 20,7gb 7200rpm aan met een ata-100 kabel. ik heb hem ook al aan de promise proberen te hangen, geen succes....
andere hd (quantum 5g) precies hetzelfde. heb toen alles wat niet hd en videokaart was ook maar losgetrokken en zelfs dat hielp niet
nou doet de diskette drive ook heel raar. lampje blijft branden, maar ik heb hem wel goed aangesloten zoals het hoort!
is dit bord nou gaar? of is het de processor?
specs:
asus a7v 1.04
t-bird 900
128mb pc133
maxtor plus 60 20,7gb 7200 rpm
aopen 32x
isdn kaart
voodoo banshee pci
300 wat voeding.
win98 hetzelfde, het 1e procenten balkje ging al heel traag (lees 5min). en verderop in de installatie als hij bestanden wil gaan copyen blijft hij ook steeds hangen. hij gaat wel verder, maar heeeeee laaannnngzzaaaammm.....
heel raar. er zit een maxtor 20,7gb 7200rpm aan met een ata-100 kabel. ik heb hem ook al aan de promise proberen te hangen, geen succes....
andere hd (quantum 5g) precies hetzelfde. heb toen alles wat niet hd en videokaart was ook maar losgetrokken en zelfs dat hielp niet
nou doet de diskette drive ook heel raar. lampje blijft branden, maar ik heb hem wel goed aangesloten zoals het hoort!
is dit bord nou gaar? of is het de processor?
specs:
asus a7v 1.04
t-bird 900
128mb pc133
maxtor plus 60 20,7gb 7200 rpm
aopen 32x
isdn kaart
voodoo banshee pci
300 wat voeding.