[BC3] A7M266 VS A7A266(ALI)

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Wat is nou beter A7M266 of de A7A266????

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb zelf de a7a266 en het voordeel daarvan is voornamelijk dat hij DDR en gewoon SDram kan gebruiken.
Verder zijn het allebij goede moederborden naar mijn mening

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 08:58
A7M is veel sneller door de AMD761 chipset

kan alleen geen sdram op

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
maar ook stabieler?

Verwijderd

Er zijn tests waarin die Ali DDR chipset langzamer is als de Ali SDR chipset, waarom zou je dan een Ali bord met sdr en ddr ondersteuning willen??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in de benchmarks komt de ali-MagiK1 chipset vrijwel net zo goed uit de tests als de AMD chipsets, en hij wordt overal geprezen voor zijn stabiliteit.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zit er net een te lezen waarin ''ie langzamer is als sdr borden, maargoed, ik let niet zo op die Ali chipset want ik ga toch voor een amd 760.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Als je slim bent wacht je even hoe de KT266 chipset zich ontwikkeld...je hebt al kunnen lezen dat door een bios update de MSI uitvoering al een flinke performance winst liet zien, ik zelf ben met name benieuwd naar de Asusa7V266, deze bevat ook de KT266 chipset en kan tevens SDR en DDR geheugen aan :) En tegen de tijd dat de Asus uitkomt verwacht ik dat de KT266 chipset zich al zodanig heeft verbeterd tov de AMD760 en Ali Magik1 chipset dat het zeker de moeite waard is om het Asus bordje aan te schaffen :)

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden over de A7A266 en de Ali bridge werkt naar behoren. Vertrouw echter de temp-meting niet echt... :)

Verwijderd

hopelijk is er eindelijk eens iemand die luistert en ik heb het topic NIET gelezen zelfs, de moeite niet waard !

EEN A7M266 suckt big time !, niets dan problemen hier en bij meerderen die ik ken ook

vb => Partition magic 7 en 6 werken niet in Windows2000 en WindowsXP

ik krijg geen geluid in Windows2000/XP

dus goed als je zweert bij win98 ... wat ik niet wil doen dus

MAAR mijn bordje is wel TE KOOP met een iPanel derbij zelfs
mail me :p
Pagina: 1