[BC3] Donderding komt niet verder als 1020

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb geprobeerd mijn (gelockte) thunderbird omhoog te schroeven via FSB maar mijn geheugen wil niet. Zet hem op 102 Dan doet ie het goed maar als ik em op 104 zet geeft ie lekker aan dat ik een athlon 330 heb??? Het is een MSI-6340 met laatste bios. 256 MB CAS2 (2X128) op 133 (Host clock + 33 MHz). Wie kan mij zeggen hoe ik da ding wat sneller kan krijgen. :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is je koeling in orde? Wat is de temp normaal (stressed en idle). Voeding, wat is je Vcore?

Unlocken heeft niets te maken met de fsb, maar wel met de multiplayer.

Zet het geheugen eens op alleen de host clock, en kijk hoe hoog je dan komt.

Succes

I, for one, like Roman numerals

• BC3 Victim
Maakt niets uit koeler houd hem idle rond de 35 graden en stressed rond de 38 ofzo... Verder met alleen host clock doet ie het ook niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat voor een voeging heb je? Als je een cheapass lowlife voedinkje hebt en ook nog een geforce 1 erin, kan dat het probleem zijn.

En draai je op het standaard voltage? Dan zou je die omhoog moeten doen.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

heb je een KT133 chipset, of een KT133A?

de KT133 houd niet zo erg van hogere fsb snelheden....

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 22:04
Gooi je cache eens uit en kijk wat hij dan doet. Dat weet je of dat de bottleneck is.

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Als je de multiplier nu is veranderd en niet de fsb dan kom je mischien iets verder.

Nuff Said

• BC3 Victim
Als je de multiplier nu is veranderd en niet de fsb dan kom je mischien iets verder.
Moet je ff goed lezen. Proc is gelocked en mobo is ook niet multiplier instelbaar. Dus dan probeer ik het via FSB!

Verwijderd

Dan unlock je hem toch even?

• BC3 Victim
Ja maar dan kan ik de multiplier van mijn mobo nog niet aanpassen!!!

Verwijderd

moet je even de bruggetjes config voor verschillende snelheden opzoeken, dan kan je op je processor de default multiplier instellen.

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Op zaterdag 14 april 2001 13:57 schreef Def_P het volgende:
Is je koeling in orde? Wat is de temp normaal (stressed en idle). Voeding, wat is je Vcore?

Unlocken heeft niets te maken met de fsb, maar wel met de ***multiplayer***.

Zet het geheugen eens op alleen de host clock, en kijk hoe hoog je dan komt.

Succes
ik doe ook altijd mutiplayer........over het netwerk meestal, Red Alert en Conquerers ofzo.......(8>

Where is it?

Pagina: 1