ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
had je inderdaad in de search makkelijk kunnen vinden...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dat laatste lijkt me beter...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Het enige verschil is het moment waarop de snelheid ingesteld wordt. Als je de switches op 112 zet staat hij gelijk op 112, als je dit in het bios doet dan zal hij tijdens het posten de snelheid omhoog zetten van 100 naar 112..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bij een p3 is de multiplier gelocked in de hardware zelf die kan je niet overriden door dipswitches afaik...
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Daarbij is het zo dat als je voltage kan wijzigen op het mobo is dat beter dan in de bios.
staat standaard op 1,6V...
ik weet in bios hardware monitor waar je inderdaad wat die 3,3 V ziet staan maar daar kanb je hem niet wijzigen...
ohw even ter toevoeging: ik heb een asus p3b-f mobo...
Verwijderd
Thnx
Thomas