[BC3] bios flash

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar ergens bios flash te vinden waarmee ik mijn k6-2 op 600 mhz kan laten lopen?
mobo: luckystar met via apollo 5mvp3 en award bios 4.51

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 12:33 schreef ddkiller666 het volgende:
waar ergens bios flash te vinden waarmee ik mijn k6-2 op 600 mhz kan laten lopen?
mobo: luckystar met via apollo 5mvp3 en award bios 4.51
Ehm, een bios flash waarmee je je K6 op 600MHz kan laten lopen. Zo eentje wil ik ook voor m''n Duron, zodat ie op 1000MHz loopt>:).

Sorry wat jij wilt is onmogelijk, je kunt je moederbord wel flashen, maar of je processor daar (verder) overclockt mee wil worden? Ik weet het niet. Als je het wilt proberen bezoek dan de pagina van de fabrikant van je moederbord.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sorry een beetje verkeerd uitgelegd, ik wil gewoon dat ie de 600 mhz ondersteunt
ik vind sommige dingen wat vreemd, ik heb dus mijn cpu van 450 naar 550 overclockt en ie wordt gemiddeld 45 C° nu. Als ik hem op 600 zet dan moet de temp maximum 25 graden zijn anders hang ie, hoe kan dat??
en er moet toch ergens een nieuwe biosflash zijn. Die op de site van luckystar die werkt niet echt goed, dan vind ie mijn videokaart ineens niet meer in windows :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen