[BC3] Abit mobo''tje kaduuk..opsturen? wie? (ervaring)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heyz everybody,

M''n abit kt7 moederbord is stuk (done by..me (zie : [topic=160001] )

Mijn bedoeling is om het zo voor te leggen aan abit/winkel dat ie zooooomaar stuk is gegaan..opeeeens deet ie het meer :D

Heeft er iemand ervaring met een moederbord opsturen naar abit/winkel.

Wat heb dit je gekost? Hoelang duurde het? Moet ik maar gewoon een nieuwe kopen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je kunt hier eens heen bellen mijn ervaring
was goed perfecte service.

amor computer b.v(abit''s European Office)
077-3204428 venlo

succes.

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 09:51 schreef aemg het volgende:
Je kunt hier eens heen bellen mijn ervaring
was goed perfecte service.

amor computer b.v(abit''s European Office)
077-3204428 venlo

succes.
Topie, bedankt !!
Wat was er precies bij jou stuk, en kreeg je het nieuw? Waren er nog kosten bij gebaat? Hoelang duurde het? Ik hoor het nog wel :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ze hebben mij een nieuwe bios opgestuurd
van mijn vorige moederbord abit kt7raid
de service is perfect.
ik denk dat je gewoon moet teruggaan met je mobo waar je hem gekocht hebt.
als dat niet helpt kun je dus abit zelf proberen.

succes

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik zou gewoon als in originele staat herstellen, en dan met kast en al naar de winkel gaan waar je het hebt gekocht. En dan bij hoog en laag beweren dat ie het opeens niet meer deed. Zolang ze niet kunnen bewijzen dat het door jouw schuld is, moeten ze je een nieuw mobo geven.

Ik heb even het topic gelezen waar het probleem in stond, ik heb nog nooit eerder gehoord dat een mobo daarvan stuk gaat...
maar als jij het zegt ....

Ga ermee naar de winkel, neem je hele kast mee en doe alsof je nog maar net weet hoe ie aanmoet... En dan beetje geluk hebben.

Werkt het niet. De service van Abit in Venlo is TOP. vriend van me had kapote bios-chip. Een telefoontje en de volgende dag lag er een nieuwe bios-chip op de mat :)

Geen inspiratie

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 21:09 schreef martijn12345 het volgende:
Ik zou gewoon als in originele staat herstellen, en dan met kast en al naar de winkel gaan waar je het hebt gekocht. En dan bij hoog en laag beweren dat ie het opeens niet meer deed. Zolang ze niet kunnen bewijzen dat het door jouw schuld is, moeten ze je een nieuw mobo geven.

Ik heb even het topic gelezen waar het probleem in stond, ik heb nog nooit eerder gehoord dat een mobo daarvan stuk gaat...
maar als jij het zegt ....

Ga ermee naar de winkel, neem je hele kast mee en doe alsof je nog maar net weet hoe ie aanmoet... En dan beetje geluk hebben.

Werkt het niet. De service van Abit in Venlo is TOP. vriend van me had kapote bios-chip. Een telefoontje en de volgende dag lag er een nieuwe bios-chip op de mat :)
Bedankt voor je reactie ! Allereerst heb ik mn pc in losse onderdelen gekocht op de HCC beurs. Ik heb net de winkel gebeld waar ik het mobo vandaan had. Volgens hun kan ik het mobo opsturen, vervolgens sturen hun het naar abit, abit repareerd het, stuurt het terug naar die winkel, en hun sturen het gratis weer naar mij toe...2 tot 7 weken reparatietijd :(

Of zal ik een nieuw mobo eisen? heheheh >:)

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Weet iemand hoe lang het duurt tot dat je een nieuwe bij Abit aangevraagde bios-chip binnen hebt?

Zit nu al 2 weken te wachten:(
Pagina: 1