[BC3] krijg de coolermaster er niet af :(

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik heb een coolermaster op mijn mobo en ik wil er een alpha opzetten
maar ik krijg em er niet af
erop was al heel moeilijk maar ik krijg em nu niet meer af met een schroevedraaier :(
iemand tips?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je de beschikking over een dremel/proxxon?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het lipje helemaal naar beneden drukken en dan aan de achterkant ervan een schroevendraaier zetten en naar voren drukken.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
Bruute force en je verstand gebruiken.

Ander dan kan je een nieuwe cpu gaankopen ;), en dat zal je niet echt leuk vinden neem ik aan. Dan staat er binnenkort een :( smilie hier met een hele hoop geblaat dat er weer een sleutelhanger gemaakt gaat worden. :)

| I've got permission to color outside the lines |

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 19:50 schreef hezik het volgende:
Heb je de beschikking over een dremel/proxxon?
wasda?

ik gebruik bruute kracht maar is niet voldoende

ik druk helemaal naar beneden en dan naar achter maar dan lukt het nog niet

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Gewoon met z''n 2-en doen. Eentje de neerwaartse druk, de ander de clip wippen! Enneh...wel ff je mobo uit die kast halen, da''s wel zo makkelijk.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Gewoon een tang. Dat werkt echt geheid!
Met een tang naar beneden drukken en dan dat nipje iets naar voren duwen, zodat hij eraf kan!

Ik heb thuis ook een Duron 700@1026 met een cmaster 1.5ghz, en daar haalde ik de fan eraf, als ik ''em eraf wilde halen, want anders stond die tang loodrecht op dat nipje, zodat ik hem niet naar voren kon duwen. Zou ik ook even doen.

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen, maar die coolermaster is 1 van de makkelijkste! Met je zometeen maar eens je alpha eraf halen! |:(:)

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Waarom trouwens je Coolermaster vervangen? Dat ding werkt echt beter dan velen beweren. En of je processor nu stressed 45 graden of 53 graden wordt maakt ook helemaal niks uit.

Verwijderd

MegaJurk; Ik had eerst ook een Coolermaster (dp5-6h51) en die heb ik vervangen voor een Alpha (pal 6035) met Y.S. Tech fan, maar dat scheelt echt een helehoop graadjes dus het heeft zeker wel nut! En ook zeker wanneer je gaat oc''en!

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb mijn 1 GHZ TB al op 1364 Mhz gehad met mijn Coolermaster en dan werd de processor 55 graden stressed, dat valt nog wel mee dus en dat met in een slechtgekoelde kast zonder casefans!

• Wollige
  • Laatst online: 16-08 11:29
1 ding wat ik hiervan kan zeggen:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA !!!!!! >:)

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Alles goed met je Wollige? Of moeten we 112 bellen?

Verwijderd

Gebruik een mes, kun je meer kracht zetten met minder kans op een uitstapje in je mobo...

Verwijderd

Een mes??? Met een schroeven draaien (platte) kan je echt veel meer kracht zetten en als je een hele brede pak dan schiet hij er echt niet naast! ;)

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 00:21 schreef MegaJurk het volgende:
Waarom trouwens je Coolermaster vervangen? Dat ding werkt echt beter dan velen beweren. En of je processor nu stressed 45 graden of 53 graden wordt maakt ook helemaal niks uit.
AARRRGGHHH KOM OP HEY!!! hij heeft een ALPHA GEKOCHT en die wil hij EROP ZETTEN omdat die veel beter is dan een coolermaster!!! En dan wil hij hem eraf halen dan wil jij hem toch niet gaan ompraten de coolermaster te houden ofzo!!! aarrgghh lees toch es.

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
het is gelukt
maar prob 2: ik kan niet unlocken ( met hb potlood streepjes gezet..is nog niet geunlocked)

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 17:51 schreef frenkpie het volgende:
het is gelukt
maar prob 2: ik kan niet unlocken ( met hb potlood streepjes gezet..is nog niet geunlocked)
Opnieuw proberen.
Moest ik ook 6x doen voor het lukte.
Of nieuw potlood kopen. Toen ik nieuwe kocht deed ie het meteen.

Verwijderd

Geplaatst door frenkpie - zaterdag 14 april 2001 17:51

--------------------------------------------------------------------------------
het is gelukt
Gefeliciteerd.

Gewoon een andere potlood pakken. Liefst bruynzeel

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:52
Op zaterdag 14 april 2001 19:37 schreef Vo0 het volgende:

[..]

Opnieuw proberen.
Moest ik ook 6x doen voor het lukte.
Of nieuw potlood kopen. Toen ik nieuwe kocht deed ie het meteen.
Best grappig, dat je het alleroudste (potlood draait al weer een duizend jaar mee) MOET gebruiken om iets nieuws beter te maken....

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Op zaterdag 14 april 2001 16:31 schreef iefje het volgende:

[..]

AARRRGGHHH KOM OP HEY!!! hij heeft een ALPHA GEKOCHT en die wil hij EROP ZETTEN omdat die veel beter is dan een coolermaster!!! En dan wil hij hem eraf halen dan wil jij hem toch niet gaan ompraten de coolermaster te houden ofzo!!! aarrgghh lees toch es.
Ik kan wel lezen, als ie die Coolermaster had laten zitten, dan had hij het probleem van dat ding eraf halen dus ook niet gehad, logisch toch? Het gaat denk ik ook om de airflow in een kast. Een Coolermaster is goed en maakt niet teveel herrie en zolang de processor niet té heet wordt, maakt het toch weinig uit?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hij wil ''m ook unlocken, hij moest die koeler er dus sowieso af hebben..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1