[BC3] Koelt het goed ???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een voeding koeler niet aangesloten op mijn viper v770, maar hij is apart aangesloten( dus niet aan de comp)

hij staat gewoon in de richting v/d kaart te blazen en zo te voelen blijft de temp laag

is dit goed of moet ik heb gelijk weghalen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Je bedoelt zo''n 8cm fan die normaal gesproken in een voeding ingebouwd zit?

Kan nooit kwaad om zo eentje op je videokaart te richten, werd de kaart te warm?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het is altijd goed om je warme delen van je pc wat te koelen, dus ook zo !

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Extra koeling kan nooit kwaad.
Bijkomend voordeel is dat er nu een betere circulatie in je kast is en heb je dus een betere koeling in het algemeen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BC3 Victim
ok
tnx