Ik wou vanmiddag een kaartje in mijn 2e PC inbouwen, ging allemaal wel ok zo leek het, tot ik de PC aanzette. Het enige wat ik nog kreeg was een zwart scherm en de PC maakt alleen nog maar het volgende geluid:
BEEEEEP <5 sec stil> BEEEEP <5 sec stil> BEEEEP <5 sec stil> etc.
Dit gaat dus oneindig door en ik heb geen idee wat het betekent..??
Ik heb alle kaartjes eruit gehaald, gewoon basis setup, alleen mobo, cpu, ram & videokaartje erin. Maakt niet uit wat ik doe (CMOS reset, batterij eruit), hij geeft alleen bovenstaande sound-output , het scherm blijft ZWART!
Iemand enig idee wat de betekenis is van deze fluittoon en wat ik eraan kan doen om het zaakje weer draaiende te krijgen?
Het gaat om een Abit BH6 Rv1.1 moederbord met P2-450 en 128Mb 133Mhz ram.
Het geheugen heb ik eerder vandaag gekocht, het werkte prima, ik heb iets van 5 uur met de PC gewerkt dus het geheugen moet gewoon wel goed zijn. Het ging fout toen ik een kaartje probeerde in te bouwen, sindsdien is dus alles dood
HELP!
BEEEEEP <5 sec stil> BEEEEP <5 sec stil> BEEEEP <5 sec stil> etc.
Dit gaat dus oneindig door en ik heb geen idee wat het betekent..??
Ik heb alle kaartjes eruit gehaald, gewoon basis setup, alleen mobo, cpu, ram & videokaartje erin. Maakt niet uit wat ik doe (CMOS reset, batterij eruit), hij geeft alleen bovenstaande sound-output , het scherm blijft ZWART!
Iemand enig idee wat de betekenis is van deze fluittoon en wat ik eraan kan doen om het zaakje weer draaiende te krijgen?
Het gaat om een Abit BH6 Rv1.1 moederbord met P2-450 en 128Mb 133Mhz ram.
Het geheugen heb ik eerder vandaag gekocht, het werkte prima, ik heb iets van 5 uur met de PC gewerkt dus het geheugen moet gewoon wel goed zijn. Het ging fout toen ik een kaartje probeerde in te bouwen, sindsdien is dus alles dood
HELP!