Toon posts:

[BC3] MSI K7T PRO 266 + 1,33 Ghz AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken om voor iemand een systeem te bouwen met dit nieuw moederbord , wat weten jullie van dit moederbord, ik zoek een test, ik heb ook gehoord dat asus een goed alternatief is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
um is dat moederbord met RAID?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 02:16
Wat is de site van MSI ook al weer ?

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• BC3 Victim
het is gefoce en neit geforge..

en het is niet neit maar niet

:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
het is gefoce en neit geforge..

en het is niet neit maar niet

>:)

• BC3 Victim
Hey,

Ik heb dat moederbord icm een Duron 750 en ik moet zeggen dat dit perfect stabiel draait. Die ASUS is wel flink wat duurder en je betaald eigenlijk alleen voor de naam (vind ik tenminste).

Tiger

• BC3 Victim
Kan ik een 1333 met AXIA core ook op een MSI k7t-turbo draaien?

Verwijderd

De raid versie van dit bord (dus de kt7 266 pro) is nog niet te krijgen, volgens de importeur van MSI in Son, komt ie pas half mei uit....

tja ik weet het, bij elk review van dit bord staat het plaatje van de raid versie....behoorlijk verneukeratief als je het mij vraagt... |:(

Ik wil namelijk de raid versie van dit bord hebben zodoende weet ik het.... :)
Pagina: 1