[BC3] Asus a7v133 en Thermaltake Chrome Orb

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 18:27

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
Ik heb een probleempje met deze combinatie...

De kewler is namelijk met geen mogelijk op de socket te plaatsen...:(

Heeft iemand hier ervaring mee?

Specs | Audioscrobbler

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb precies dezelfde config.
Je moet die SuperOrb voet met die drie gaatjes aan de ene kant van de socket haken. Daarna moet je die koeler rechtdrukken en dan kan je door die klem naar beneden te drukken dat ding zo vast zetten. Ik heb het inmiddels al een paar keer gedaan omdat ik was vergeten het serienummer van mijn 1200-266 even te noteren ivm overklokken.

Verder loopt bij mij alles perfect, CPU wordt ongeveer 40 graden als ik hem op 1333 laat lopen. Maar dan heb ik wel een 120 mm fan in mijn kast gelijk achter de CPU:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sappie

Sappie

Topicstarter
Ik snap ook wel hoe je zo''n kewler bevestigd, maar t gedeelte van de kewler wat als eerste bevestigd wordt op de socket (duz dat deel met 3 pinnetjes) past niet.. :(

Ik denk dat t veilen wordt...;)

Specs | Audioscrobbler

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Past niet? :?
Heb em er zelf al een paar keer op en af gehad, en als je het voorzichtig doet is er geen vuiltje aan de lucht!
Ik kreeg em er zelfs zonder schroevedraaier af (dus niet met, zoals ze op de thermaltake site voorstellen)
Zou nog ff niet gaan vijlen, maar eerst kijken hoe die er wel op moet! ;)

• Sappie

Sappie

Topicstarter
Ik weet echt wel hoe je een kewler op een socket vastmaakt... tis alleen zo dat ie aan de ene kant te lang is...en duz niet tussen het mobo en de socket past...:(

Specs | Audioscrobbler

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

ik snap niet hoe ie niet zou moeten passen :? dit kan toch onmogelijk verkeerd gaan? of is die chrome orb groter dan een superorb en zit er iets in de weg ofzo? ik heb zelf een superorb op mn a7v133 en die zat er echt zo op. de klem moet overgens aan de kant van je geheugen zitten en vergeet je pasta niet :)

om em tussen je mobo en de socket te krijgen vind ik trouwens echt heel knap :9

Verwijderd

Lijkt me dan een produktie-fout. Heb zelf oon een chrome en die past makkelijk op de a7v133. Inderdaad zonder screwyou driver.
Pagina: 1