Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
hahaha. kon ''m eerst ook niet vinden.. zit boven de andere connectors. (staat heel vaag IDELED bij)
Dus niet in het grote blok connectoren maar daarboven zogezegd ?
mmm... morgen maar eens proberen.
wel mooi bordje he die cusl2-cverademing trouwens !
ik vind trouwens wel dat er erg veel jumpers op zitten voor een ''jumper free'' bord
Is idd verrassend, k''heb er nog niet echt een studie van gemaakt, maar op het eerste gezicht een pracht van een bord !
De 1e indruk is vaak een goede !
De 1e indruk is vaak een goede !
yep. en als ie daar niet zit (dat ik in de war ben met een ander asus bordje) zit ie niet in dat grote blok, maar links daarvan..Op vrijdag 13 april 2001 00:13 schreef Majestic het volgende:
Dus niet in het grote blok connectoren maar daarboven zogezegd ?
Wat vertel je me nu? Was je het dan beu om al die updates/patches/fixes/beta''s/4-in-1 te installeren om je VIA-gebaseerde bordje een beetje stabiel te krijgen? Als het nu toch eens mogelijk zou zijn om een Thunderbird op een Intel-bordje te prikken.... VIA-chipsets zuigen gewoon(verademing trouwens !)
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
ben ik het niet mee eens, als je een msi kttpro2-x hebt of een abit kt7 dan is zo''n systeem naar mijn ervaring niet plat te krijgen.
Verwijderd
Alleen jammer:( dat ondanks de nonshared IRQ van de diverse PCI sloten het een heidens karwei is om een DV 300, SB Live, Hauppauge WinTV en een Terratec EWS88 MT aan de praat te krijgen.
Willem
Willem
idd , ik had een conflict tussen een als 4000 en een NIC. is dat een cusl2 euvel of ligt het aan de i815 in het algemeen?Alleen jammer dat ondanks de nonshared IRQ van de diverse PCI sloten het een heidens karwei is om een DV 300, SB Live, Hauppauge WinTV en een Terratec EWS88 MT aan de praat te krijgen.
Willem
Hhahaha ik ken het probleem. Ik kon dat kreng eerst ook niet vinden. En een poos later komt SaURoN langs en die spot hem in 1 keer. Hij heet IDELED. Ik heb trouwens een CUSL2 (geen C)
Pagina: 1