[BC3] RAM probleem op Asus moederbord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een 128 mb pc-133 ramm dimmetje
en als ik die in mn P2B-F Asus mobo prik, dan boot ie niet, weet iemand waar het aan ligt?

of is het mogelijk dat je geen pc-133 erin kan prikken?
zal toch niet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

tuurlijk moet je daar 133 in kunnen prikken

ik denk dat je ff terug naar de winkel moet met dat bankje verrot geheugen komt wel vaker voor.. ik heb het zelf ook al vaka gehad..

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Probeer eerst alle ram eruit te halen (staat niet of je nog meer hebt), doe dat reepje er als enige in. Steek het in slot 0 (kijk ff in boekje, soms is het anders dan je denkt!). Als ie dan niet boot, noch enig ander teken van gezond leven geeft, mag je de winkel schoppen :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• BC3 Victim
ok ik probeer, thanx :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
moet wel werken hoor, heb zelf ook een p2b-f en daar werkt ook een dimm van 512mb in :), heb er nu 2x 128mb in zitten, en hiervoor 1x256 (100mhz) maar ja nu door wat overclock gepiemel heb ik nu dus 2x 133mhz mem erin..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
ik heb dus helemaal niks overgeclockt...ligt het daaraan?

trouwens, ik had nou die dimm in het eerste slot geramd, ouwe eruitgehaald. Toen bootte hij weer niet, en het rook naar gesmolten plastic. Dat ding was gloeiend heet en etiket
aangeblakert...
Of ik doe iets heel erg mis, of dat ding is heel erg mis.

naja, morgen maar terugbrengen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
wat denk je zelf ??, klink als verkeerd erin of niet goed erin, en ja dan verbranden die dingetjes...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1