De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik denk dat je ff terug naar de winkel moet met dat bankje verrot geheugen komt wel vaker voor.. ik heb het zelf ook al vaka gehad..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
trouwens, ik had nou die dimm in het eerste slot geramd, ouwe eruitgehaald. Toen bootte hij weer niet, en het rook naar gesmolten plastic. Dat ding was gloeiend heet en etiket
aangeblakert...
Of ik doe iets heel erg mis, of dat ding is heel erg mis.
naja, morgen maar terugbrengen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.