Maar nu heb ik 1 vraagje waar ik niet uit kom.
Kan ik er nou wel of niet een processor opzetten met FSB266.
Want ik heb volgens mij ergens gelezen dat het geheugen wel draait op 266 (DDR geheugen is onderweg van Crucial) maar dat de processor slechts op 133 kan draaien.
Wie kan mij vertellen hoe het nou werkelijk zit?????
Alvast bedankt!!!*D
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat moet wel erg geil draaien denk ik
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil het namelijk wel graag ff zeker weten dat ie 266mhz fsb aankan.>:)
ik heb een A7M266 met een TB1333 266fsb en werkt perfect
(net mn crucial 256mb binnen gekregen uit amerika, bestald via dit forum, werkt als een tiet)
Nu alleen nog ff geld voor een processortje >:)>:)
Mag ik vragen waarom er op mn board dan wel dipswitches zitten om de multiplier aan te passen??
(in het boekje die erbij zit staat alleen uitleg over de dipswitches van de FSB, maar voor de multiplier zitten ze er wel op, uitleg geprint op het mobo zelf)
Ik heb een aantal malen geprobeerd mijn duron te unlocken, potlood en silvertroep van bison maar het heeft tot nog toe niet gewerkt, kan dit aan mijn mobo liggen????//