Ik ben dus de trotse bezitter van de K7tpro (6330) van MSI. Nu zijn er zoveel biossen van in omloop dat ik door de biossen de performance niet meer zie.
Ik heb een 2.2 bios gehad, maar opeens miste ik memory-settings zoals "turbo". Toen heb ik mijn mobo terug geflashed naar versie 1.7 omdat de turbo-memory-settings hier wel in zaten.
Ook las ik een stukje over een overclockers 1.6 bios. En ik las dat mensen betere 3dmark-scores verkregen door nieuwere biossen.
hier de rest van mijn config:
256 mb ram 2-2-2
hercules prophet MX2
duron 750
biosversie 1.7
windows 2000 + ServicePack 1
via 4.29 final
Ik zou heel blij zijn als iemand mij precies kon vertellen welke biosversie mij de meeste performance/voordelen oplevert?
Ik heb een 2.2 bios gehad, maar opeens miste ik memory-settings zoals "turbo". Toen heb ik mijn mobo terug geflashed naar versie 1.7 omdat de turbo-memory-settings hier wel in zaten.
Ook las ik een stukje over een overclockers 1.6 bios. En ik las dat mensen betere 3dmark-scores verkregen door nieuwere biossen.
hier de rest van mijn config:
256 mb ram 2-2-2
hercules prophet MX2
duron 750
biosversie 1.7
windows 2000 + ServicePack 1
via 4.29 final
Ik zou heel blij zijn als iemand mij precies kon vertellen welke biosversie mij de meeste performance/voordelen oplevert?