De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ff abit gebeld en een paar dagen later een nieuwe bios
daarna geen probs meer
dan geeft ie die error niet meer.
geeft ie de volgende keer dat je je pc aan zet wel die error weer dan is waarschijnlijk je batterijtje leeg
Verwijderd
ik heb al CMOS clear gedaan maar hij blijft die error geven..
en hdd auto staat uiteraard aan
majja ik zal es een nieuwe batt tryen
lat0rs
OHJA btw maakt het wat uit wat voor batterijtje je erop doet???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
jah, over die checksum shit, ik kon echt gewoon mijn bios gewoon in en doen, default settings en daarna deed hij het weer perfect
lat0r
Jah, tuurlijk maakt dat uit... Mot gewoon zelfde soort batterij op als die er nu op zit!?Op donderdag 12 april 2001 18:54 schreef Shred het volgende:
TNX ppl:))
ik heb al CMOS clear gedaan maar hij blijft die error geven..
en hdd auto staat uiteraard aan
majja ik zal es een nieuwe batt tryen
lat0rs
OHJA btw maakt het wat uit wat voor batterijtje je erop doet???
Verwijderd
Op oude mobo''s (486 of ouder...) staan alien batterijen.
If you have a alien, Mail me for the right planet/galaxy:).
nahja