Toon posts:

[BC3] thunderbird 750 op K7M

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een thunderbird 750 (bij mrcomputer.nl) aangeschaft en het loopt BAGGER. Ik heb van meer mensen gehoord dat zo''n thunderbird wel loopt op een K7M maar er zit bij mij toch iets fout. Met performance test bv. is mijn computer gelijk aan een celeron 300. (SLIK) 3DMARK haal ik 788 mee en ik heb een geforce 2 mx dus....(ligt niet aan me videokaart; al geprobeerd)
Weet iemand wat hier aan te doen is en of het echt ligt aan de combinatie thunderbird-K7M of iets anders? (gewoon verkeerde processor?)
alvast bedankt

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het loopt, dus blijkbaar heb je wel een slot-A thunderbird. Ik zie dan niet in waarom hij langzaam zou moeten lopen.
Zou een nieuwe bios-versie helpen?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

welk OS draai je?

en welke nvidia drivers?
en heb je de nieuwste chipset drivers geinstalleerd? (AMD 750 chipset toch?)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

ik snap nie dat hij bagger loopt, gewoon bios 1009 en dan zorg je dat je de niewste ide drivers hebt, misschien anderz maar een keer een lowlevel format en alles opnieuw doen, je cpu naar mem , dipswitches beide op off of on, kijk maaar ff dat hij standaard op 110mhz loopt, ff de core iets meer stroom geven , ook een jumper :)
het moet lukken, succes!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:38
lowlevel format??? dat is dus NIET nodig... het enige wat je dan doet is de HD opnieuw indelen wat betreft sectoren... NIET slim om te doen dus! gewoon formatteren heeft hetzelfde effect, een schone HD.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV