Die is er toch al? Kijk eens in de pricewatch.
Je kunt beter voor een mobo gaan met een AMD 760 chip. Die schijnt sneller te zijn dan die van VIA.
En als je mij niet geloofd:www.tomshardware.com
Staat een test met 266 mobo''s.
Good goan
Klopt, is in meer testen bewezen.Op donderdag 12 april 2001 14:34 schreef critical-billy het volgende:
Je kunt beter voor een mobo gaan met een AMD 760 chip. Die schijnt sneller te zijn dan die van VIA.
Ach ja, soms heb je van die dagen, he.Op donderdag 12 april 2001 14:39 schreef obsidian het volgende:
[..]
Klopt, is in meer testen bewezen.
Good goan
A7V266 kan anders wel sdr en ddr geheugen aan.
En heel misschien wordt ie nog sneller door een bios update.
En heel misschien wordt ie nog sneller door een bios update.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Verwijderd
Nou ja, maar over een half jaartje is de KT266 sneller en als je goed had gelezen
had je kunnen zien dat hij al sneller is voor de mensen die een resistortje willen omzetten ( RJ 126 en 127 ) en de nieuwste BIOS willen flashen
Dat zorgy voor 20 a 30% winst in Sisoft Sandra en andere.....
ik neem aan dat ze dat 126-127 dingetje al standaart in de productie aanpassen?
of kun je kiezen tussen snel OF stabiel?
ps zijn er meer borden met ddr en sdr sloten? (liefst snel EN stabiel)
of kun je kiezen tussen snel OF stabiel?
ps zijn er meer borden met ddr en sdr sloten? (liefst snel EN stabiel)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
de asus a7a266, deze heb ik zelf en het draait prima, koop alleen nooit een asus ipanel want dat ding geeft je een en al ellende.
Verder een toppie mobo.
Verder een toppie mobo.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1