Toon posts:

[BC3] Iwill KK266 bestellen in Nederland!!! Per 10 mense

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.
Ik weet dat veel van ons tweakers op zoek zijn naar het Iwill KK266 (R) moederbord. Na het één en ander rondgebeld te hebben heb ik een importeur gevonden!

Dit is niet ICE-systems, deze halen het n.l. van een importeur die er ook mee gestopt is...

Het is een neger met harde stem in Den Haag die alleen de bordjes wil bestellen als ik nog 9 andere vind.

Wat de prijs betreft, hij zegt me dat ie 10% op de prijs gooit waarvoor hij het inporteert. :)
het telefoonnummer is 070-3460190

Dus als iemand interesse heeft... :):):):)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:) lijkt me wel wat alleen hoe duur en welke versie ?? er zijn er nl 2 eentje zonder en een met raid ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
hij kan aan allebij komen hij importeert ze zelf uit taiwan :)

ik heb zelf om de non-raid gevraagd maar ik denk dat als je er 10 vindt voor met raid dat ie die dan ook wel bestelt.

wat de prijs betreft hij zei de inkoopsprijs +10%, en als ik het goed heb slaan we dan 1 schakel over. Normaal gesproken gaat het n.l. fabrikant ---> importeur ---> winkel ---> wij

anders moet je gewoon ff bellen

Verwijderd

Bedankt, maar ik heb hem al besteld
bij www.my-pc-shop.de

Daar is ie 484,- incl verzendkosten
[ups] [iwill kk266-r versie]
Wel van tevoren storten op bankrekening.
[toch wel van storneren gehoord]:) :)
Mocht het fout gaan.

Das best wel een goed prijsje

En die man uit den haag zei 500,-
Maar hij wist niet of dat met of zonder raid was :?

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, maar die man uit Den Haag dacht dat het over een dual P3 bord ging |:(
Nu stuurt ie me dinsdag a.s. een e-mail met de prijzen van de ECHTE KK266 met -en zonder raid...
Dinsdag horen jullie dus meer!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-08 18:30
Klinkt interessant, maar hoe zit het met de garantie? Stel dat er wat mis is moet het bord dan terug naar Taiwan? Kan wel ff duren :z

Steam

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is waar... dat is ook de reden waarom ICE-Systems ze niet zelf wil importeren.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja waar zijn de meeste mensen in geinteresseerd? Met of zonder raid??

Verwijderd

Het is een neger met harde stem in Den Haag die........
Volgens mij Doen een heleboel mensen het al niet doordat DAT er staat ;)

Verwijderd

Tja, ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten, zo''n "eenmansbedrijfje".
En bestellen in het buitenland doe ik liever ook niet, want als je ergens gezeik mee kunt hebben, dan is het wel met een moederbord.
Kunnen we niet beter een Nederlandse shop vragen of zij bereid zijn deze bordjes te verkopen? Dan moet er uiteraard wel genoeg animo voor zijn. Dus iemand neemt contact op en als daaruit blijkt dat die mogelijkheid bestaat stuurt eenieder die een dergelijk moederbord wil hebben even een mailtje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het... daar heb ik zelf ook aan gedacht. Daarom heb ik inmiddels ook al aan 6 bedrijven een e-mailtje gestuurd. Deze bedrijven zijn:

Bolderhardware
Eynstein
ComptechWorld
IC Solutions
Gistron en
Perfect Systems

naja we zien het wel. Dus ben je geinteresseerd als een van deze winkels zou kunnen leveren post het ff hier op GoT of stuur me een mailtje op indissable@barrysworld.com en vermeld meteen of je ''m met of zonder raid zou willen.

edit:
d, t, dt, td :?

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Dat Iwill mobo''tje leek mij ook wel wat door de enorm goeie reviews totdat ik erachter kwam dat het in Nederland gewoon niet te krijgen was. Inmiddels heb ik een Asus A7V133 en ben daar zeer tevreden over. Asus is een zoveel groter bedrijf dan Iwill dat je uiteindelijk toch veel betere ondersteuning en garantie hebt. En ik heb op diverse buitenlandse sites al in forums gelezen dat er veel mensen problemen hebben met allerlei bugs die de Iwill KK266 teisteren, het is maar dat jullie het weten.

Verwijderd

je bent een tweaker of je bent het niet!

:+ :+ :+ :+ :+

ik had een asus a7v!
heel veel gezeik gehad met irq''s
no more asus for moi
die a7v133 is zowat het zelfde als een a7v
mot ik nie meer! :r :r :r

Maar toch veel plezier met je nieuwe bord!

Verwijderd

Topicstarter
je kunt met elk moederbord problemen tegenkomen... HET probleem echter van die Iwill (en alle andere kt133a mobo''s) is dat ie in de eerste secondes na booten de default multiplyer hanteert. Hierdoor loopt je cpu dus 33% overgeclockt. Iwill heeft dit onlangs verholpen door iedereen die dit mobo had een gratis vervanger aan te bieden. Ik neem aan dat je een nieuwere krijgt als je nu besteld.
Maar dit is off topic, het gaat hier over de verkrijgbaarheid niet over het mobo zelf. Plz post alleen om te zeggen dat je wel of niet geinteresseerd bent. Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) en natuurlijk grotere kans dat iemand het voor ons wil doen >:)

Verwijderd

wat is dit voor super moederbord dat iedereen deze wil hebben?

Verwijderd

Ik zou zeggen, ga naar de review database en bekijk de verschillende reviews die er over zijn.
Waarom ik zo''n bordje zou willen hebben:
-Overklokbaarheid,150mhz and beyond (heb ik dat reepie 150mhz geheugen ook nog ergens voor).
-Stabiliteit.
-Lay-out (logisch en netjes).
-Prijs/kwaliteit.
-Positieve reviews.
Lijkt me een erg geschikt bord om mijn eerste AMD-ervaring mee op te doen.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
is die ''neger met harde stem'' niet gewoon die gast van Duton-data, vlakbij DES in Den Haag? Die is nl. helemaal weg van IWill.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
ja precies!! dat had ik al wel gehoord ja dat ie weg was van Iwill! is die zaak een beetje te vertrouwen?

Verwijderd

Topicstarter
ok laatste nieuws:

eynstein doet het NIET, de volgende e-mail kreeg ik vanochtend:
Hallo,

U hebt uw huiswerk gedaan :)

Het klopt, sommige Iwill borden zijn erg goed (ook niet allemaal).

Helaas importeren wij niet zelf (onderdeel van onze formule: alles van Nederlandse distributeurs te betrekken). Sorry hiervoor.

De reden dat wij niet zelf importeren is oa: de bewerkelijkheid van de retourgoederenstroom en de inconsequente leveringen.

Mvgr,

Noud
eynstein computers
Nu maar wachten op de andere 5 bedrijven...

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Nette en snelle reactie, helaas geen goed nieuws.

Ik hou het in de gaten ....

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

wat is er in godsnaam zo speciaal aan dat boardje ? En andere merkt met een kt266 is toch ook goed ?

• tallstoi
Ik heb al een maand of wat contact met Space Promotions over de Iwill KK266. Zij hebben mij verzekerd dat het zeker is dat zij dit moederbord gaan leveren. Alleen over de leveringstermijn durven ze nog weinig tot niks te zeggen. Misschien is het een idee dat jullie ook laten blijken geïnteresseerd te zijn, dat zou motiverend moeten werken ;)

Steam

Verwijderd

Ik WAS ook geinteresseerd in die KK266... Ik heb ook wat research gedaan (Iwill gemaild...Ice-systems gebeld/gemaild en de zogenaamde importeur in nl gebeld). Nou die importeur die ik van Iwill doorkreeg (zie dat ene topic wat gelocked was...) naam de telefoon NOOIT op (opgedoekt zeker...) en ook ICE-systems moest mij nee verkopen... Dus heb ik maar gekozen voor een Abit KT7A... By the way.. 484 piek voor een KK266 vind ik sowieso wel erg veel....

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als die Iwill borden zo goed zijn, waarom is er dan (nog) geen fatsoenlijke Nederlandse importeur voor? Ik vind het een beetje vaag allemaal.

Verwijderd

Topicstarter
Iwill is een klein bedrijf dat slecht vertegenwoordigd is op de oem markt. Voordeel hiervan is dat ze hun moederborden geheel kunnen afstemmen op de hardwareliefhebbers zoals wij. nadeel is dat het moeilijk te verkrijgen is.

Inmiddels heb ik ook van Gistron een e-mail:
Helaas is het voor ons niet mogelijk deze moederborden te bestellen.

met vriendelijke groeten,
Gistron
Bolderhardware heeft me het adres gegeven van een importeur in Naaldwijk maar daar had ik al contact mee gehad. Via hun ben ik in contact gekomen met Dutondata in Den Haag.

Tallstoi ik hou me graag aanbevolen bij Space Promotions. Post het ff als je wat meer weet.

Op naar een antwoord van de overige 3 bedrijven...

• tallstoi
Ik heb net gebeld met Space Promotions. Het is nu 100% zeker dat ze de Iwill KK266 gaan leveren. Ze verwachten de eerste exemplaren binnen drie weken. In principe gaan ze zowel zonder als met RAID leveren. Over de prijs kunnen ze nog niks zeggen alleen dat die onder die van een vergelijkbaar Asus-moederbord zal liggen. Ik krijg binnen twee weken een email over de exakte leverdatum. En last but not least, het gaat om de nieuwe revisies :P

Steam

Verwijderd

Duton data zit bij mij om de hoek :)

Vreemd winkeltje en zeker niet goedkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is goed nieuws! Ik heb zojuist ook een e-mail gestuurd naar space promotion met nog wat vragen over de rpijs, levertijd, garantie etc.

SuB, hoe staat Dutondata bekend? Dutondata sluit ik op zich niet uit. Ik kies gewoon degene met de beste prijs/service.

Het ziet ernaar uit dat het uiteindelijk dus toch gaat lukken :)

Verwijderd

Inderdaad goed nieuws. Ik ga ook maar even een mailtje sturen om i.i.g. mijn interesse te laten blijken.

Verwijderd

Volgens mij is duton data gewoon een 1 mans bedrijfje. Klein winkeltje met volgens mij ook een kleine voorraad. Lijkt meer op een uit de hand gelopen hopbby van die vent.

Ik zou proberen dat boardje bij spacepromotions te bestellen, lukt dat niet dan dutondata doen. Geen slechte winkel hoor maakt alleen niet zon professionel indruk op mij.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:27
Voor goede DDR bankies, zie hier: [topic=160167]

Mooie Crucial PC2100 256 MB reepjes. In een aantal reviews halen die gewoon CAS 2-2-2 op 300 MHz >:)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
En wat heeft dat met dit topic te maken...?

Ik denk dat ik SuB z''n raad maar opvolg en in ieder geval in de eerste plaats bij Space Promotion bestel.

Nog geen mailtje terug trouwens van Space Promotion. Ook de overige 3 bedrijven die ik aangeschreven heb: ComptechWorld, IC Solutions en Perfect Systems nog niets gehoord, maar ik verwacht er niet veel van. In ieder geval mooi dat Space Promotion het kan/wil doen :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net een e-mail van Perfect Systems:
Geachte klant,

Helaas kunnen wij dit moederbord niet leveren.

Met vriendelijke groet,

Perfect Systems
jammer...

• tallstoi
Ze zijn bij Space Promotions vaak nogal traag met de communicatie. Het is geen eenmansbedrijfje maar het scheelt niet veel. Zodra je eenmaal in contact met ze bent zijn ze echter zeer cooperatief is mijn ervaring. Ach, geduld is een schone zaak, en ik kan het weten. Ik heb hier nl. een Duron al sinds oktober werkloos in de vitrinekast liggen. Ach ja, daar staat ie ook mooi :+:+

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Haha zo lang al?! dan heb je wel geduld. Ik heb nog geen mailtje van Space Promotions maar dat zal nog wel komen. Op dit moment moet ik het op de huiscomputer(s) doen want mijn bios chip ligt bij MSI hehe...
Daarvoor al een week een Trident 9440 gebruikt >:) omdat het AGP slot van die MSI ook kapot is. Daarom is 3 weken ook de max, want m''n ogen kunnen die resoluties niet meer aan :(

• tallstoi
Ja, ik ken dat, verschrikkelijk is dat. Ik heb ook een keer noodgedwongen een ISA Trident-kaartje moeten gebruiken op een 21" nota bene! Ik kreeg vandaag van Space Promotions na 6 weken m''n Enermax 350W voeding binnen (en CAS2 geheugen). 2 verrassingen: een leuke korting wegens het wachten en (jawel) goudkleurige fanbeschermers :9~ Moet ik toch ''s wat vaker achter m''n compu kruipen ipv ervoor >:)

Steam

• BC3 Victim
De Iwill kk266-r socket A is precies wat bij mij past. Perfect om mee over te clocken en zeer stabiel. En dan 6 pci en 1 isa is ook mooi. layout ziet er netjes uit. kan teminsten een megacoler op. Bij de abit kan dit niet.Ik wil hem dus ook bestellen bij space promotions. Alleen ik heb geen telefoonnummer en internetadres ervan. Ik kan het nergens vinden. Kleine winkel zeker. Wie wil mij even helpen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

shop survey!!

Verwijderd

Topicstarter
Ohja en van Dutondata heb ik nog niets gehoord die bel ik morgen even.

• tallstoi
Ik ging er automatisch vanuit dat mensen die een Iwill KK266 willen hebben ook de weg wel weten op Tweakers.net ;)
Maar OK dan:
Space Promotion BV
Je kan ze inderdaad het beste mailen, want telefonisch schiet het niet echt op, laatste keer 36 maal ingesprek |:(

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ze gisteren gemaild, vandaag maar ff gebeld maar die gast is niet aanwezig tot maandagavond. Wel te begrijpen, dus ik bel dinsdag nog maar een keer. Ik zal vroeg bellen om in gesprek te voorkomen :P

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws! Ik heb inmiddels antwoord van Comptechworld. Ze zeggen ze niet te kunnen leveren omdat de Nederlandse distributeur ermee gestopt is maar... als ik een Duitse distributeur vind wil ie wel proberen ze daar vandaan te halen. Ik heb hem inmiddels de gegevens van Iwill Germany gemaild. Laten we hopen dat het wat wordt. :9~

Verwijderd

bedankt voor de moeite!!! lamer

hiep hiep hiep!!!! :D

• BC3 Victim
Hoi,

Iwill heeft helaas haar branch office opgeheven in Duitsland. Dit maakt het voor ons iets moeilijker om snel contact te houden met Iwill, maar de eerste modellen van de Iwill borden worden begin mei verwacht.

Groeten,

Pepijn

Verwijderd

ghehe, gewoon gokje wagen, hij ligt nu thuis in zijn doos op me te wachten:9~
Pagina: 1