[BC3] msi k7t turbo die niet wil met een wd caviar

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een "gewone" Western digital caviar type WD307AA aan mijn msi k7t turbo hangen maar ik vermoed dat de chipset via kt133a daar niet mee overweg kan :( . Ik heb allerlei drivers al geprobeerd, zonder succes.
de pc kan soms een hele dag stabiel draaien en dan ineens de foutmelding geven Kan niet schrijven naar station C: :?
Daar zakt toch je broek van af???? |:(
Wie weet meer of heeft ook dergelijke ervaringn?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb ook een WD Caviar en alles draait perfekt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Krijg je die foutmelding alleen bij kopieren van / naar een ander IDE device?
Dan moet je dit maar eens lezen:
www.tweakers.net/nieuws/16442
Ligt misschien niet eens aan de WD..

• BC3 Victim
mm dat kan allemaal wel maar ik gebruik geen SB maar gewoon de onboard soundcard

maar het vastlopen bij grote hoeveelheden data klinkt mij erg bekend in de oren :'(