[BC3] Hulp 1200mhz overklokken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik probeer mijn 1200mhz t-bird te overklokken maar ik kom niet verder dan 1333
ik heb een KT7A-raid en een 1200 mhz byha core met 200mhz fsb loopt op 266 en een termaltate super orb en voldoende andere koeling 8 ander coolers.
ik heb de voltage en een nieuwe bios flach al geprobeert en ik heb nu allen de multipler geprobeert omdat ik bij fsb veel stabilitijd verlies
Hij wil een stukje op 1400 maar dan krijg ik een melding over een beschermings fout start de pc opnieuw op en blijft in een loop hangen
en op 1466 bij het windows starten wordt het beelt ineeen zward en blijft zo.
Ik het artiekel: http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=tbird12/index.html
gelezen en die komen to 1404

Alfast Bedankt Deep6

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

dubbelpost (slotje?), zie gathering.tweakers.net/showtopic.php/159193 .. en volgens mij zit je gewoon aan het maximum.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja Mischien maar ik wil alles probeeren

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 17:19 schreef Deep6 het volgende:
Ik probeer mijn 1200mhz t-bird te overklokken maar ik kom niet verder dan 1333
ik heb een KT7A-raid en een 1200 mhz byha core met 200mhz fsb loopt op 266 en een termaltate super orb en voldoende andere koeling 8 ander coolers.
ik heb de voltage en een nieuwe bios flach al geprobeert en ik heb nu allen de multipler geprobeert omdat ik bij fsb veel stabilitijd verlies
Hij wil een stukje op 1400 maar dan krijg ik een melding over een beschermings fout start de pc opnieuw op en blijft in een loop hangen
en op 1466 bij het windows starten wordt het beelt ineeen zward en blijft zo.
Ik het artiekel: http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=tbird12/index.html
gelezen en die komen to 1404

Alfast Bedankt Deep6
Niet elke TB kan de 1400 halen, de ene wel, de andere niet. Jouwes dus niet. Ik weet niet of dat wel vaker is met byah-cores :? Anders moet je hem proberen in te ruilen voor een axia, dan zou je de 1500 wel eens kunnen halen :9~

Begrijp ik het goed als ik denk dat jij de vcore al hebt verhoogd? Zo ja dan kom je denk ik niet hoger dan dit ;(

ps er staan wel erg veel typfoutjes in >:)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

''t is inderdaad een dubbelpost