[BC3] PII naar PIII-1Ghz? op Asus

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
(Nieuwe sleutelaar)
Ik wil upgraden van mobo?? PII266 naar Asus CUSL2-C met PIII 1Ghz. Is wel duur, maar is dit verstandig? Langzamer processor scheelt 216piek. (PII800)Draait ook bij 100Mhz.
Is dit moederbord een goede keus?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja, goede keus.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
ja hoor nix mis mee

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
De vraag is nog even of het prijsverschil de snelheidswinst compenseert? PIII 1Ghz of PIII800 (133) OF PIII(800) (100Mhz)? Eén van de drie. Welke?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
zeker als je wilt overclocken in de toekomst... pIII 1000

en waarom geen AMD? ;) hehe

• BC3 Victim
Ben een beetje huiverig voor AMD, maar dat is onzin denk ik. Ik ben nog van de generatie Commodore64/Amiga2000

Verwijderd

Tsja, ik heb laatst een artikel gelezen over de Mhz''en waanzin van processors.
Alles boven de 700Mhz is goed genoeg voor de huidige applicaties en games en je kunt er een tijdje mee vooruit.
Ik zou kiezen voor een proccesor met 133Mhz FSB (sneller)en 256MbPC133 geheugen.
Wil je meer performance is het beter een snellere videokaart te kopen dan een snellere processor (snelheidswinst is marginaal, videokaart wordt toch de bottleneck) Heb je geld teveel kun je alles snelst nemen >:)
P.s. Heb zelf een PIII600Mhz@800Mhz, met alpha-delta combi en overclocken is ook niet alles, wordt schijtziek van die stofzuiger naast me, hoor hem overal doorheen (en dat gaat irriteren) :'(

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
* Knakker had verkeerd gelezen :)

Ja hoor, prima upgrade :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• BC3 Victim
[b]Kokkor Hekkus schreef: Heb zelf een PIII600Mhz@800Mhz, met alpha-delta combi en overclocken is ook niet alles, wordt schijtziek van die stofzuiger naast me, hoor hem overal doorheen (en dat gaat irriteren) :'(
Bedankt voor de reactie;) Heb geen geldboompje, maar zal wel zien. Misschien zakken de prijzen nog wat. Misschien stom, maar wat is een Alpha-delta combi?

Verwijderd

Alpha=heatsink (een echt koelBLOK), delta''s zijn serverfans met hoge toeren (vandaar het geluid). Een afbeelding kun je zien op: www.oc-shop.nl (slot1 heatsink/fan combo''s)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

mijn voorkeur gaat uit naar amd

de duron 900 dan ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Ja hoor prima keuze kijk mar wat ik heb staat in mijn sign.

Ik ben zelf niet zo amd fan maar goed dat is ieder zijn eigne pakkie aan ..

Groeten

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 12 april 2001 17:33 schreef Hades-Hodur het volgende:
Ja hoor prima keuze kijk mar wat ik heb staat in mijn sign.

Ik ben zelf niet zo amd fan maar goed dat is ieder zijn eigne pakkie aan ..

Groeten
Ben het helemaal met je eens (over het niet amd fan enzo), alleen ik zou ''iets'' meer geheugen in je bak doen! Zeker nu de prijzen nog ''ok'' zijn, zou ik voor minimaal 512 MB gaan..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

. Ik las verkeerd, laat maar :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ben van P2 350 naar P3 1 GHz (133 MHz) gegaan (met MSI i815EP mobo, volgens m''n leverancier was er veel uitval met CUSL''s) en het is echt een flinke verbetering. Doen dus.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:22

Beaves

Usque ad Finem

en waarom geen AMD? hehe
Een woord, VIA!

Lees maar eens wat voor "stabiele" :r chipsets ze maken!

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1