De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Alles boven de 700Mhz is goed genoeg voor de huidige applicaties en games en je kunt er een tijdje mee vooruit.
Ik zou kiezen voor een proccesor met 133Mhz FSB (sneller)en 256MbPC133 geheugen.
Wil je meer performance is het beter een snellere videokaart te kopen dan een snellere processor (snelheidswinst is marginaal, videokaart wordt toch de bottleneck) Heb je geld teveel kun je alles snelst nemen
P.s. Heb zelf een PIII600Mhz@800Mhz, met alpha-delta combi en overclocken is ook niet alles, wordt schijtziek van die stofzuiger naast me, hoor hem overal doorheen (en dat gaat irriteren)
Ja hoor, prima upgrade
Geef mij maar een Warsteiner.
Bedankt voor de reactie;) Heb geen geldboompje, maar zal wel zien. Misschien zakken de prijzen nog wat. Misschien stom, maar wat is een Alpha-delta combi?[b]Kokkor Hekkus schreef: Heb zelf een PIII600Mhz@800Mhz, met alpha-delta combi en overclocken is ook niet alles, wordt schijtziek van die stofzuiger naast me, hoor hem overal doorheen (en dat gaat irriteren)
Verwijderd
de duron 900 dan ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik ben zelf niet zo amd fan maar goed dat is ieder zijn eigne pakkie aan ..
Groeten
Ben het helemaal met je eens (over het niet amd fan enzo), alleen ik zou ''iets'' meer geheugen in je bak doen! Zeker nu de prijzen nog ''ok'' zijn, zou ik voor minimaal 512 MB gaan..Op donderdag 12 april 2001 17:33 schreef Hades-Hodur het volgende:
Ja hoor prima keuze kijk mar wat ik heb staat in mijn sign.
Ik ben zelf niet zo amd fan maar goed dat is ieder zijn eigne pakkie aan ..
Groeten
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr