Voor zover ik weet wel ,
Ik heb nl. een IBM Aptiva gehad , met een P1 200 MMX , die ik later heb ''geupgrade'' naar een 6x86 PR 266 (stom stom stom
)
voltage is geloof ik wel anders ,let daar wel even op ...
Ik heb nl. een IBM Aptiva gehad , met een P1 200 MMX , die ik later heb ''geupgrade'' naar een 6x86 PR 266 (stom stom stom
voltage is geloof ik wel anders ,let daar wel even op ...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
ahh
ik geloof dat er op de mobo wel jumpertjes zitten voor proc soort en voltage
ik heb nu een servertje/mp3speler, een Cyrix6x86 133mhz, en daar wilt ik een p233 in smijten
Hoop dat dan de fullscreen visualisation van winamp wat vloeiender gaat want gaat echt bagger met de cyrix
ik geloof dat er op de mobo wel jumpertjes zitten voor proc soort en voltage
ik heb nu een servertje/mp3speler, een Cyrix6x86 133mhz, en daar wilt ik een p233 in smijten
Hoop dat dan de fullscreen visualisation van winamp wat vloeiender gaat want gaat echt bagger met de cyrix
let dr wel op dat je mobo MMX (dual voltage) cpu''s ondersteund. Die cyrix van jou is nl. single voltage. Als je mobo dual volt ondersteunt (zie handleiding) kun je dr zonder problemen een iP233MMX instoppen.
Ik had vroeger ook een cyrix p150 (120MHz). Die heb ik geupgrade naar een intel P233MMX.. dat was echt een weeeereld van verschil
Ik had vroeger ook een cyrix p150 (120MHz). Die heb ik geupgrade naar een intel P233MMX.. dat was echt een weeeereld van verschil
Ja .. betere upgrade dan die van mij ...Op woensdag 11 april 2001 12:52 schreef rick_h het volgende:
let dr wel op dat je mobo MMX (dual voltage) cpu''s ondersteund. Die cyrix van jou is nl. single voltage. Als je mobo dual volt ondersteunt (zie handleiding) kun je dr zonder problemen een iP233MMX instoppen.
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Op woensdag 11 april 2001 13:58 schreef Optical het volgende:
[..]
Ja .. betere upgrade dan die van mij ...
ik had ook een cyrix 233 mx, dat ding zoog me toch!, later had ik er een p1 233 mmx het leek wel een p89 tegenover die cyrix
Verwijderd
yepOp donderdag 12 april 2001 10:46 schreef kosmonova het volgende:
Mocht mijn mobo geen MMX ondersteunen dan werkt een p1 alsnog wel zonder MMX toch?
Verwijderd
Heb je die Cyrix al liggen of niet?
zoniet, dan ben je veel beter al met een AMD k6/2 pas en werkt gegarandeert op P1mmx borden. En je hebt er een VEEL sneller cpu aan dan elke Cyrix op s7 voet
zoniet, dan ben je veel beter al met een AMD k6/2 pas en werkt gegarandeert op P1mmx borden. En je hebt er een VEEL sneller cpu aan dan elke Cyrix op s7 voet
Nee, dan doet ie het HEEL EVEN, en dan krijg je rook en is het doei processor...Op donderdag 12 april 2001 10:46 schreef kosmonova het volgende:
Mocht mijn mobo geen MMX ondersteunen dan werkt een p1 alsnog wel zonder MMX toch?
Als je geen support voor dual-voltage hebt, kan je evt de AMD K6-233 (3.2V/3.3V) met goede coolers wel op 3,5V single voltage draaien (P100 instelling: 1,5x66)
Sinds wanneer draait een K6/2 op een P1 moederbordOp donderdag 12 april 2001 12:41 schreef The Rapier het volgende:
Heb je die Cyrix al liggen of niet?
ja, en voor zo ver ik weet gooi je een K6/2 op een Super Socket 7Op donderdag 12 april 2001 14:14 schreef sbonestroo het volgende:
met p1 mobo word hier bedoeld :
mobo met socket 7
Alsje wel dual voltageinstelling hebt, moet je ff kijkenof ie ook ergens een instelling in de 2.1 t/m 2.6V range heeft. Zo ja, dan kan zowel de K6/3 als de K6/2 op een snelheid van 6x de maximale bus van je mobo erin.
Dual voltage instellingen heb ik wel en t laagste is dacht ik 2.5/3.3 voltsOp donderdag 12 april 2001 14:25 schreef _JGC_ het volgende:
Alsje wel dual voltageinstelling hebt, moet je ff kijkenof ie ook ergens een instelling in de 2.1 t/m 2.6V range heeft. Zo ja, dan kan zowel de K6/3 als de K6/2 op een snelheid van 6x de maximale bus van je mobo erin.
Pagina: 1