De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En misschien ff alle kaarten/geheugen aandrukken. Er kan wat losgeraakt zijn tijdens je unlock pogingen
Ennuh... je proc. valt niet te unlocken ? Hoe ben je tot die conclusie gekomen dan ... je hebt een TB of Duron ? die zijn toch allemaal te unlocken... (onder voorbehoud
ik heb het inmiddels al 12x geprobeerd en het lukt nog steeds niet en ik weet 100% zeker dat ik het goed doe.
Onderop de processor ontbreken 8 pinnetjes, en de L1 brug heeft in totaal ook 8 pinnetjes, dit heeft amd bij een bepaalde serie van huhn processoren gedaan om overklokken tegen te gaan.
Ik heb trouwens een duron 800.
Of beter gezegd, ik HAD een duron 800..:(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
KUTZOOI, net een week oud dat ding...;(;(
uhm, zijn de streepje wel mooi dun, ze verbinden de bruggen wel?
Whatever.
Bnet pindle#2913
Niet lullig bedoeld hoor, maar waarom probeer je het dan 12 keer als je gewoon weet dat je L1 brug pinnen ontbreken. Die moet je verbinden om te unlocken, als die er af zijn kun je ze moeilijk verbinden. Probeer het dan ook geen 12 keer sukkel.
Nou is je core hoogstwaarsch. brak, eigen schuld... een beetje dan. Maar het blijft lullig voor je. Je kan proberen of je garantie ken claimen.
Suc6
Het lukte mij in 1 keer, en ook nog met een slaperige kop!!
Whatever.
Deep6
Ik kwam pas NA die 12 pogingen erachter dat hij dus niet te unlocken was.
En die palletjes die ontbreken zitten niet bovenop de processor, anders had ik het ook wel gezien.
Er ontbreken aan de onderkant 8 pennetjes, die dus vervolgens weer doorlopen naar de L1 brug aan de bovenkant.....
Ik denk dus dat het inderdaad mijn core is die naar zn grootje is.
Hierbij ff een tip:
koop allemaal zo''n koperen plaatje voor op je processor dan kan je nooit meer je core verneuken.|:(