De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Greetz
[Edit] Zie het al, Atrend mobo :
De 5010 supports: 3x 512 MB
De 5300 supports: 2x 256 MB
De 5030 kan ik nietvinden
http://www.riascorp.com/pc_solutions/manuals.html
de betaler vervuilt
Heb dit nog gevonden in het mobo-boekje :
''Also this mainboard provides two optional 168-pin DIMM sockets for 3.3V SDRAM or 3.3V EDO DRAM expansion. You should plug SDROM/DRAM module into each dimm sockets (as a bank) or two sockets at one time.''
Weet niet of dit nuttig zou kunnen zijn (aanwijzing dat er 1 module van 256mb in kan ?!).
ps : als het mobo geen module van één 256mb latje ondersteunt, werkt deze dan volledig niet ?! of deels (waarschijnlijk volledig niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
de betaler vervuilt
Euhm ik zou normaal 4.800 fr betalen voor die 256mb ram .. is dit veel ?!
Ik dacht eigenlijk dat dit mijn systeem voor een redelijke prijs weer een paar maandjes tegen een behoorlijke snelheid zou kunnen laten draaien ?! (ben win2k met 64mb ram gewoon