[BC3] !!! help, MSI k7t turbo start niet op !!!

Pagina: 1
Acties:

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Ok, ik zal ff kort en duidelijk mijn situatie schetsen. Ik heb een week geleden mijn bios verneukt van mijn MSI k7T turbo met duron 700.
Ik heb msi gevraagt wat te doen en ik kon gewoon mijn bioschipje opsturen en zij flashen hem dan opnieuw met versie die ik wil.
Zo gezegd zo gedaan.

Vandaag mijn bios chip teruggehad en in mijn computer geplaatst (op de juiste manier want had de positie genoteerd alvorens eruit te halen), maar.....

mijn diagnostic leds blijven rood en ik heb geen beeld. wat is er mis ??? heeft msi een foutje gemaakt met het flashen van mijn bios ? Is mijn proc dood ? Heb ik mijn bios gefried ?

Maar ff topic omhoog gooien want geen reacties is wel erg weinig :'(

Verwijderd

Nou ik had ook net m''n bios verneukt en heb gelukkig nog een hotswap kunnen doen, maar het kan wel eens helpen als je eens je cmos leegmikt door middel van het jumpertje op je mobo, bij mij werkte het reserver chippie toen wel.

Suc6

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van Hardware Algemeen naar het Processors & Mobo''s forum ;)

• Stealth2000
Op dinsdag 10 april 2001 22:15 schreef nitraat het volgende:bij mij werkte het reserver chippie toen wel.
reserve chippie :?:?:? Er zit wel een jumper op om je bios te resetten maar dat heeft weinig zin.

Verwijderd

Gisteren viel bij mij spontaan mijn beeld uit, verder draaide mijn pc nog ondanks dat er niet meer mee te werken viel.
Mijn diagnostische leds waren allemaal rood, en mijn processor (duron 650) bleek spontaan dood gegaan te zijn. Nieuwe processor erop, en mijn pc loopt weer als een beest.

4 Rooie lampjes: processor dood, of batterij leeg van mobo. Als de batterij leeg zou zijn, dan zou je nog steeds in de bios moeten kunnen. Met een beetje pech is je processor dood.

Succes !

Verwijderd

hoever start hij nog op? ik had het met mijn mobo, k7m ook, het kwam bij mij door mijn hdd, ik moest een jumper verzetten op mijn hdd zodat hij alles na 4096 cyc. nie zag ofzow, week het, iig zoiets :) als dit hetzelfde prob is, wil ik je wle helpen

• Stealth2000
ToezeBroeze, kan best zijn dat hij dood is, hij heeft even gedraaid zonder waterkoeling en toen werd ie bloedheet, daarna kreeg ik deze shit.

Westcoastleader, hij start helemaal niet meer op, geen beeld, geen geluid, geen respons op input. Enkel 4 rode ledjes op mijn mobo :(

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Is al vaak gezegd hier...je moet een AMD niet zonder koeler draaien ook niet voor heel eventjes. Hij wordt zo snel heel erg heet dat je kans loopt dat je processor blijvend beschadigd is.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Stealth2000
weet et, eigen schuld |:(

he nu een Tbird 750*D besteld en ga iets voorzichtiger aan doen :9

thx 4 de hulp

topic closed:P
Pagina: 1