🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
ga gewoon eens naar een pc-discount, laatste keer dat ik daar was lagen er tientallen pro-processor (zelfs enkele 200mhz met 1mb cache ) en allerlei koelers, etc. Ook dualboarden waren er te krijgen. Heb zelf een dual pro 166mhz 512kb cache als servertje draaien.
kewl, wat vroegen ze voor die Pro 200 Mhz met 1 mb cache???
waren dat cpu''s met dezelfde stepping??
ik geloof dat ik maar es ga kijken ;-)
waren dat cpu''s met dezelfde stepping??
ik geloof dat ik maar es ga kijken ;-)
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
dualboarden kosten F200,- en die 1mb cache waren iets van F400,- per stuk. Bij vraag en aanbod stond er 1 bij die 1mb cache voor F500,- aanbood. Ga dus op een pc-discount kijken, altijd goedkoper.
Ben zelf ook pro-freak
2*166mhz (512cache)
2*200mhz (256cache)
Ben zelf ook pro-freak
2*166mhz (512cache)
2*200mhz (256cache)
HAHA,
van de week een Ppro 200 1 MB gekocht voor 99 gulden. Cool!
van de week een Ppro 200 1 MB gekocht voor 99 gulden. Cool!
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Moet je even bij ABG Computers kijken. Als het goed is krijg vrijdag een dual Pentium Pro plank + 2x Pentium Pro 200 Mhz
van hun binnen.
Hier hebben ze trouwens ook andere hardware die niet meer te koop is bij een gewone computerzaak.
Hier hebben ze trouwens ook andere hardware die niet meer te koop is bij een gewone computerzaak.
hej, ook al zo''n combo besteld?? me too!!!Op dinsdag 10 april 2001 20:01 schreef Mindfields het volgende:
Moet je even bij ABG Computers kijken. Als het goed is krijg vrijdag een dual Pentium Pro plank + 2x Pentium Pro 200 Mhzvan hun binnen.
hoe weet je trouwens wanneer je het krijgt?? tegen mij zeiden ze alleen maar dat ik een mailtje zou krijgen wanneer de zaak verstuurd gaat worden, zucht :(:(
het duurt alleen zo lang tot ze het spul op voorraad hebben, zucht....
k heb hier al een hele tijd onderdelen liggen (512 MB RAM
Mij hadden ze 30 maart al beloofd
, maar inmiddels heb al weer gemaild hoe het nu werkelijk zat. Blijkbaar is het hele zaakje deze week weer pas op voorraad.
Pagina: 1