Toon posts:

[BC3] Computer automatisch aan??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen dat elke morgen mijn computer om 8 uur aangaat!! Nu kan ik in de bios wel instellen (auto power on) alleen dit werkt niet!!!

Is hier een verklaring voor ik gebruik een asus CUV4x-e moederbord, en heb er al drie verschillende geprobeerd.

Wie heeft ook ervaring met het automatisch aan laten gaan van je pc en wat voor moederbord heb je hiervoor in gebruik?

THNX

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:57
Ik heb een ASUS P3B-F maar ook bij deze wil het niet altijd werken. Ik heb zo''n vermoeden dat het aan de voeding ligt.

Overigens heb ik ook nog een QDI ...(type weet ik ff niet uit m''n hoofd) die doet het wel weer perfect.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:29
Kewl... nu ik eraan zit te denken, in mijn BIOS kan ik dat volgens mij ook aangeven. Abit KT7A.
Dat scheelt. ''s nachts moet mij bak uitstaan vanwege teveel herrie (10+ fans), maar ''s morgens als ik hem vergeet aan te zetten voordat ik wegga, dan mis ik kostbare }:O uren :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 16:07 schreef Wannapuf het volgende:
Ik heb een ASUS P3B-F maar ook bij deze wil het niet altijd werken. Ik heb zo''n vermoeden dat het aan de voeding ligt.

Overigens heb ik ook nog een QDI ...(type weet ik ff niet uit m''n hoofd) die doet het wel weer perfect.
zou je dat type voor me op kunnen zoeken, en kan ik hierop met PIII procesoren werken??

iig bedankt

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Zit er een netwerkkaartje in? WOL aangezet, op kaartje en MOBO? :z

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:57
Het type is dus P3B-F en ja er kunnen P3 processors op. Kijk maar in mijn sig.

• Trigeminus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2024

Trigeminus

Whasbai!

tijdschakelaar ertussen? :)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
MSI borden doen het ook en goed.

Do as I say, don't do as I do.

Pagina: 1