[BC3] Iemand ervaring met de DFI AK76SN ?

Pagina: 1
Acties:

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Wil een nieuw systeem aanschaffen en bij Eynstein hebben ze een leuk systeem met o.a. een DFI AK76SN (AMD 761 chipset) moederbord. Maar ik kan zo geen reviews vinden, dus hoop hier iemand te vinden die ''m kent en/of al gebruikt :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
laat ik het zo zeggen, dfi en flic staan niet zo bekend om hun stabiliteit en overclockbaarheid , uitzonderingen daar gelaten

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dfi is idd niet erg overclockbaar maar stabiel zeker wel hoor.... goeie bordjes OVER HET ALGEMEEN DAN. ik heb totaal geen ervaring met de ak76, wel met de ak 74 via kt 133 , das een goed bordje.

• VTec
Die gasten van Eynstein zijn namelijk nogal positief over de DFI AK76SN:
Let op: dit bord heeft een INSTELBARE multiplier (dipswitch op bord). Dat maakt hem bijzonder geschikt voor de OC-ers onder ons ;) Hier komt bij dat wij met dit bord hoge fsb instellingen hebben gehaald hebben (160Mhz fsb).We hebben getest met: DFI AK76-SN, AMD Thunderbird 1GHz @1.333GHz, Dane elec 128Mb PC2100 DDR, CAS2.5 tenzij anders vermeld, Geforce2 GTS met det3 V11.Wat ons direct opvalt: het DFI bord heeft korte spoorlengtes tussen Northbridge en Dimms: 5cm terwijl dit op andre borden (veel) grotere lengtes zijn (12 cm is niet ngewoon).Maximaal bereikte FSB: 160MHz CAS2.5Multiplyer instelbaar: DipswitchFSB instelbaar: Bios 133-181 in 1 MHz stappenOn-board PSU: Niet dubbel maar DRIEvoudig uitgevoerd!Geen Sound On Board.3DMark 2000V1.1: score; 7804 Sandra Mem: 586/737 (628/793 CAS2 en tot 715/917 CAS2 bij FSB 155)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Goede vraag, nu nog een goed antwoord >:)

maar eynstein lult denk ik niet zomaar wat.

• hjs
  • Niet online

hjs

Niemand? zo''n onbekend moederbord :?

• VTec
Waarschijnlijk wel :)

• hjs
  • Niet online

hjs

Schiet niet op dan :(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
hmm mischien zijn zij ook goed geworden nu..ik bedoel niet aleen amd kan dat .. ook dfi waarschijnlijk, vroeger waren het niet de beste borden, maar wie weet is het nu een stuk beter gesteld, en wat betreft overklokken, dat doe je met amd met de (meestal) multiplier, en blijf je ook binnen de specs, dus dat zou de hele boel verklaren denk ik..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• VTec
Oke, thanks 4 the feeback :)

Verwijderd

nu misschien wel iemand die er meer over weet?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:37
DFI is niet echt een bedrijf dat veel support levert, maar de bordjes zijn gewoon goed.

Ik kwam deze vandaag ook tegen op de target site (jah, ik heb het password voor de voorraadlijst)

Wat betreft overclocken: met mijn K6BV3+ en ook mijn vorige P5BV3+ gaat dat heel goed, en zo te horen met deze ook...

Verwijderd

Ok thanx, denk dat ik deze neem
Pagina: 1