Moet je mobo wel even de goede voltages geven. Geloof, dat je vanaf revisie 1.12 goed zit. FCPGA adaptertje en racen maar.
Ik heb verschillende verhalen gehoord dat dit mogelijk zou zijn op mijn Asusje, kan iemand mij daar zekerheid over geven, want ik wil overstappen van een pentium2 350mhz naar een 750mhz Zal best wel schelen in snelheid
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom zou ik ik krijg een slot 1
proccesot dus dat is allemaal nie nodig
toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:Y)
proccesot dus dat is allemaal nie nodig
toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:Y)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zoekactie naar ''p2b f'' leverde 1205 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
jij zou dus ook ff op p2b-f kunnen zoeken en was een nieuw topic openen helemaal niet nodig..
jij zou dus ook ff op p2b-f kunnen zoeken en was een nieuw topic openen helemaal niet nodig..
ik heb ook dat moederbord maar dan met een PIII 700 en dat gaat prima (wel met de nieuwste bios, anders zag de bios een 689Mhz PIII)
Kan zeker, gewoon de slot1 versie doet het perfect. Heeft een vriend van me.
Hoger moet ook nog wel kunnen. Ik heb er namelijk een celeron2-600@900 inzitten.
Hoger moet ook nog wel kunnen. Ik heb er namelijk een celeron2-600@900 inzitten.
I, for one, like Roman numerals
Beste Blanex, ik zit met hetzelfde probleem van 350 naar een p3/750 op een 2b-f.
Wat ik gevonden heb is dat je pcba nummer(op de sticker van je isa slot) belangrijk is. Dit nummer kun je vergelijken met het overzicht van www.asuscom.de/de/support/techmain/faq/mobo_cpu/faq077_pentiumIII_CU.htm
Ik heb nummer A29 en dan zou het systeem niet stabiel werken. Lukt het je laat het dan weten.
Wat ik gevonden heb is dat je pcba nummer(op de sticker van je isa slot) belangrijk is. Dit nummer kun je vergelijken met het overzicht van www.asuscom.de/de/support/techmain/faq/mobo_cpu/faq077_pentiumIII_CU.htm
Ik heb nummer A29 en dan zou het systeem niet stabiel werken. Lukt het je laat het dan weten.
Opgepast met slot 1 versie: indien je een ouder type P2B-F hebt waarvan de voltage regulator geen Coppermine ondersteunt (gaat niet lager dan 1.8V) zal een slot 1 versie nooit aan de praat te krijgen zijn. Een FC-PGA versie wel, indien men een slotkey adaptor met voltage jumpers gebruikt en die op 1.8V zet.
edit:
Typo:(
Typo:(
moet je naar je pcb revisie kijken, heb zelf een p2b-f en een p3 850.maar ook een eb800 werkt naar behoren, jammer dat je agp dan naar 88,6mhz gaat, maar ja dat kennen de meesten wel hebben
en een goede koeler en een slotket en je zit op 1,8, daar is nix mis mee hoor
,
kijk ook hier maar ff:
www.ctechnet.com/hardware/asus.htm
en een goede koeler en een slotket en je zit op 1,8, daar is nix mis mee hoor
kijk ook hier maar ff:
www.ctechnet.com/hardware/asus.htm
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1