Als ik het goed begrijp (je verhaal is wat verwarrend) zit er dus alleen een heatsink op je processor ? En geen actieve fan ? Dat lijkt me heel erg sterk eigenlijk.
Of het zin heeft om er artic silver tussen te doen, ja vast wel, maar als je niet van plan ben om te gaan overclocken en hij loopt verder prima zou ik me nergens druk over maken.
Of het zin heeft om er artic silver tussen te doen, ja vast wel, maar als je niet van plan ben om te gaan overclocken en hij loopt verder prima zou ik me nergens druk over maken.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Compaq heeft wel vaker louter een (hele grote) heatsink of de procs zitten. Dat kan ook makkelijk, als je niet gaat overklokken.
Je Compaq mobo zal je toch niet toelaten te gaan overklokken, dus ik zou het vooral lekker laten zitten.
Je Compaq mobo zal je toch niet toelaten te gaan overklokken, dus ik zou het vooral lekker laten zitten.
Geef mij maar een Warsteiner.
Tsja dat klopt, ik heb hier alleen nog een volle tube liggen waar ik geen ruk mee doe, dus ik dacht waarom niet...
En ja het klopt, op die PIII, zit een redelijk grote heatsink, zonder ventilator!! (EN serie, luxe serie, maakt haast geen geluid). Enige ventilator is die van de voeding en die is ook nog eens temperatuurgeregeld!
BDW ik zit zeker niet te denken aan overklokken...geen idee trouwens of dat zou gaan op die dingen, maar dat lijkt me sterk.
PIII''s zijn trouwens multiplier locked, of niet??
En ja het klopt, op die PIII, zit een redelijk grote heatsink, zonder ventilator!! (EN serie, luxe serie, maakt haast geen geluid). Enige ventilator is die van de voeding en die is ook nog eens temperatuurgeregeld!
BDW ik zit zeker niet te denken aan overklokken...geen idee trouwens of dat zou gaan op die dingen, maar dat lijkt me sterk.
PIII''s zijn trouwens multiplier locked, of niet??
Ok, dan heeft overklokken op dergelijk bord in ieder geval weinig zin, want ik vrees dat de bussnelheden alleen (66)/100/133 zijn, maar dara gaat het me niet om!
Pagina: 1